I já mám city. A snažím se poeticky uvažovat o své.. lásce? Nevím, jestli se tomu tak říká. Ale i tak.
přidáno 14.01.2013
hodnoceno 11
čteno 1287(15)
posláno 0
Vítr foukal neobvykle silně, vzácně intenzivně. Profukoval mi mé husté vlasy; cítil jsem potřebu si je stále upravovat, spravovat si účes, jenže na to nebyla vhodná chvíle. Má mysl byla přetížna jinými starostmi, emocemi, lépe řečeno, silným výbuchem nepojmenovatelných emocí - tedy, abych vysvětlil, emocí, které stále neumím v hlavě pojmenovat. Co je jisté, že jsem si já nebyl jistý, jak je projevit.

Stála jsi přede mnou. Tvůj obličej byl, zdá se, o nic méně studený a zmrzlý než ten můj. Cítil jsem takovou divnou zimu na svých rtech, nevím, jestli jsi to taky tak měla, cítil jsem, jako by mi ze rtů visely rampouchy, taky jsi to cítila? To nevím. Odcházela jsi. Musela jsi jít. Bohužel, jinak to nešlo. Měl jsem ruce na tvých bocích, ty na mých zádech, říká se tomu objetí, ale to slovo zde nepoužiju; toto bylo víc, než jen pouhé objetí. Koukal jsem do tvých očí a chvíli, opravdu jen krátkou chvíli, vědomě nevědomky, na tvé rty. Cítil jsem nádhernou vůni tvých vlasů, celkově tebe. Věř mi to, stále nevím pořádně proč, měl jsem tisíc, ne, minimálně milion chutí slíbat ti tvé rampouchy ze rtů, pokud jsi tam také nějaké tedy cítila.

Bylo to k nevydržení. Ty tvé tajemné oči.. a já, zrovna já, jsem měl to privilegium do nich hledět, kdo by to byl řekl.. Nemohl jsem si dovolit to nevydržet, porazit svá pokušení a tvé rty ochutnat. Třeba bych tím všechno pokazil, kdo ví. Třeba bys utekla, šla pryč, a třeba jsi mé chvilkové nadšení opětovala. Kdo ví. Třeba by teď všechno bylo jiné.. Tak mám toho litovat, že jsem tě nepolíbil?
přidáno 15.06.2013 - 19:32
Dát holce pusu je vždycky tak trochu šílený, ale není život právě o tom?
přidáno 21.02.2013 - 21:05
Být ta holka a slyšet tohle,asi se rozplynu. Nádherné **
přidáno 19.01.2013 - 12:36
Už se těším.
přidáno 19.01.2013 - 12:32
Vladan: Ok, kritiku příjmám, beru na vědomí, pokusim se příště zlepšit. :)
přidáno 19.01.2013 - 10:34
Jak říkám, hloupé výmluvy. Jednak jsem od tebe už něco četl - a na malou slovní zásobu to nevypadá. A jednak ne vždy musíš použít synonymum (tedy rozšířenou slovní zásobu). Například místo "Cítil jsem ...... zimu na svých rtech..." lze říct "Rty mi zimou ztuhly...." nebo "Rty mě studily, jako by na nich vyrostly rampouchy...) " a mnohé další...
přidáno 19.01.2013 - 09:30
Vladan: Čistý fakt. Slovní zásobu si člověk z prstu nevycucá. Já se nevymlouvám, pouze objasňuji jak se věci mají, čímž neříkám, že tam nejsou chyby ani nic, tím nezapírám tvou kritiku, uznávám ji, a objasňuji proč to tak je. Klid.
přidáno 18.01.2013 - 23:30
FallenAngel: Hloupá výmluva
přidáno 18.01.2013 - 22:48
Vladan: Tak, já bohužel nejsem pomyslným majitelem jaksi tak hodně rozsáhlého, pestrého arsenálu českých slov, neboť nejsem Čech a žiji tu poměrně krátko oproti ostatním cizincům, co znám. Tady spíš šlo o ventilaci uzavřených pocitů v těle. Ale díky.
přidáno 18.01.2013 - 00:03
No, není to špatné. Z pohledu stylového bych měl výhrady k nadužívání "cítit" (3 x na dvou řádcích) a přivlastňovacích zájmen - např. "Cítil jsem takovou divnou zimu na svých rtech.." - kdybys to "svých" vynechal, změnilo by se něco?
A zřejmě opomenutí - při objímání máš ruce "na svých bocích"???
přidáno 14.01.2013 - 19:31
Devils_PIMP: Tak, hlavně, ono to je podle pravdy. :)
přidáno 14.01.2013 - 19:27
Hm kdo ví :) ke ro neco mei uvahou a zapisem do denicku k tomu oridelany styl ala roman - :) tak nefim jako uvahu bych timto co ucitel cestiny omlatil asi o hlavu :) ale jako devils rikam jo pkne pocteni

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rampouchy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zvuk
Předchozí dílo autora : Poezie

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :
Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku