Je to haiku nebo ne? Každopádně je to taková malá hloupost .... už jste letos byli na plese ? Je tam dost kozlů :) ...
přidáno 11.01.2013
hodnoceno 26
čteno 1716(52)
posláno 0
Rozkvetlé úsměvy,
hluboké výstřihy,
vpité do vilných očí.
parfémy pro ženy,

Co tu dělá? ...

Kozel, v zelí, mezi záhony?

ikonka sbírka Ze sbírky: Postřehy
přidáno 03.12.2017 - 21:33
Pěkně napsané :)
přidáno 03.12.2017 - 21:33
zahradničí. Kozli většinou zahradničí.
přidáno 19.01.2013 - 23:11
taron: ŽblaBuňka: Yana: PrimaDen: proboha jen ne falešnou morálku ! :), taky jsem zahradník .... a mám rád kozy :) ... a proto jsem to napsal .... postřeh ... :)
přidáno 18.01.2013 - 18:14
dobrá...
přidáno 15.01.2013 - 07:55
Yana: jen na oko jsou pohoršené...i když ...je fakt, že pro ně nezajímavého klidně odbydou:-))))Znám mnoho žen, co baví hrát prim....za každou cenu a hlavně u všech:-))
přidáno 14.01.2013 - 21:23
PrimaDen: určitě máš pravdu, ale předpokládají samozřejmě, že zájem budou mít ti muži, kteří se jim líbí, pokud to tak není jsou pohoršené
přidáno 14.01.2013 - 08:38
Yana:Taron: ŽblaBuňka: A já si myslím, že čím více obnažená ňadra, tak o to víc se chce žena ukázat a provokovat a předvádět se....je to o povaze:-))a podobné je to i na plážích:.)Tyto ženy nebývají pohoršené, a když..tak jen naoko, spíš bych řekla:potěšené ze zájmu:-)))
přidáno 13.01.2013 - 19:58
taron: a co priopile damy, o ktere nekteri muzi nestoji? :)
přidáno 13.01.2013 - 10:35
ŽblaBuňka: skvělý komentář
přidáno 13.01.2013 - 10:24
ŽblaBuňka: :))) - ano, ženy se schválně obnažují a pak jsou pohoršené, když jim do výstřihu koukají i ti muži, o které zrovna nestojí - zajímavá analýza :))
přidáno 13.01.2013 - 03:59
… přiložím si polínko, malinko. Proč se mnozí pohoršují nad kozly, co jen hledí, a ani na chvilenku se nepozastaví nad kozami, co jsou skoro venku. Tak proč bych měl své oči schovat, když mají co obdivovat?
přidáno 12.01.2013 - 00:28
kozel nebo koza? Vpijí se vystřih nebo to co schovává?
přidáno 11.01.2013 - 20:21
Sucháč: Já nic nenamítám, já se jen směju..taky se kolikrát bavím, jak se přiopilým pánům vpíjí výstřihy do očí ...já se můžu bavit, protože můj výstřih to určitě není:)))- já totiž nemám moc co ukazovat , ale nezanevřela jsem a umím se dokonce i pobavit na úkor jiných, pardon - jo a jsem toho názoru, že muži za to nemohou...ani ti kozlové, :))))
přidáno 11.01.2013 - 18:23
pěkná mini ... moc se mi líbí
přidáno 11.01.2013 - 18:03
Haiku to není (inteligentně opakuju, co už řekli mnozí přede mnou) ale líbí se mi :)
přidáno 11.01.2013 - 15:40
Výstřihy se opravdu často vpijí do očí. To je pravda, což mohu z vlastní zkušenosti jenom potvrdit. Rád se kochám, když je k tomu příležitost, ale na plesy nechodím, protože bych se musel navléct do "tučňáka" a k tomu mě donutí jen málo co... Celkově vzato se mi tato miniatura dost líbí. Jo, pěkně si to napsal.
přidáno 11.01.2013 - 14:54
loner: taron: A proč ne? Proč se nepokochat krásou, co matka Příroda stvořila...:-) Je to moc pěkná miniaturka...
přidáno 11.01.2013 - 14:10
Tím kozlem jsi myslel sebe ? Tak to by mě docela pobavilo, potom mě pobavil DDD, jak on si užívá plesů -houby práce, zábavu z toho má:)))
Plně chápu, jak se výstřih může vpít do očí...a vidím u chlapů vpité častokrát i horší věci...takže tak nějak...vono se jim to tam zrcadlí...já jim vidím až do duše ...:)))

TEN KONEC SE DAL ZAOBALIT vtipněji..ale možná on si každý domyslí to svoje, já jsem spokojená:)
přidáno 11.01.2013 - 14:05
pravda že jsem se u těch výstřihů taky zarazila, ale pak jsem usoudila, proč ne a dokonce se mi to zdálo jako docela neotřepaný výraz
přidáno 11.01.2013 - 13:13
Něcoma tom je - pripojuji se k MHR ohledne tech vilnych očí - jo chapu co to ma vyjadrovat - ale logicke to neni.

Jinak je celkem pekna blbustka, prijemne ctiva a zaujme
přidáno 11.01.2013 - 12:47
Náčelník Holá Ruka: ahoj, dík za zastavení a věcný komentář. taky jsem o těch vpitých očích přemýšlel a došel k tomu, že klidně se výstřihy mohou vpít do očí :) .... věc názoru ...
+ máš pravdu, rozbil jsem to záměrně. Ty tečky jsou tam asi opravu zbytečně, můj zlozvyk .... smajlíci a tečky :)
každopádně dík
přidáno 11.01.2013 - 12:43
DDD: Miro Sparkus: Yana: díky za milé komentáře
přidáno 11.01.2013 - 11:34
No... Ano je to pravda, ale... Budu hnidopich... Výstřihy mi nepřijdou vpité do očí... Takové přirovnání se mi moc nelíbí... Výstřih přece nekouká do očí... Ale oči do výstřihu...

Jinak ten začátek plyne. A když plyne tak je to správně, ale rozbiješ to tím:
"Co tu dělá? ...

Kozel, v zelí, mezi záhony?"

Zaprvé ty tři tečky, mě samotnýho donutěj se u toho zastavit. A pak ta mezera tam je mimo. Ta tam fakt nemusí bejt. Patří to k sobě? Patří ;)

Tak asi tak.
přidáno 11.01.2013 - 10:28
Pěkná miniaturka... :-)...
přidáno 11.01.2013 - 09:15
no, haiku to fakt není, ale to je jedno... Plesů mám za sebou od konce října mrak a máš naprostou pravdu, je to tak. A možná ještě zajímavější je sledovat to z pódia, to má člověk přehled jak hrom :-) Je povedená...
přidáno 11.01.2013 - 09:06
haiku to není, a nejhorší jsou ti staří uslintaní kozlové, dobrý je to

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hluboké výstřihy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sázka na sudou
Předchozí dílo autora : Dej napít vyprahlým očím

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku