přidáno 18.12.2012
hodnoceno 6
čteno 1248(24)
posláno 0
Začne to zákonem.
Nevím, jestli je to zákon, který určuje vztah, nebo je to zákon který určuje sama láska. Vždycky se do těch zákonů zamotáme. A pak to přijde. Musíš být věrný, musíš být oddaný musíš být čestný. A když nejsi, je to zlý. Všechno.
A pak přijde někdo další. Je to vážně bláznovství. A člověk se má rozhodovat a rozmýšlet, jestli tuhle překážku společně překonáte, nebo to jednoduše nezvládnete. A teď přišla otázka - je to jen další překážka nebo je to další osudové setkání a máš se tentokrát bít za tohle? A jak to máš poznat když hlava má větší hlas, než srdce? (Samozřejmě jen v určitých situacích).
Jak máš poznat váhu věcí, které nevíš, jak se budou vyvíjet? Podle čeho se máš rozmýšlet? Kde máš vzít sílu odolat pokušení, když je to tak těžký? Jak poznáš, co vlastně chceš, co potřebuješ, co bude nejlepší?
přidáno 01.08.2014 - 23:52
Myslím, že nikdy nemáme jistotu v tom, že zrovna TAHLE láska je ta poslední. Ale bít bychom se měli za každou tak, jako by byla poslední zrovna ona.;-)
přidáno 05.04.2014 - 22:58
Tohle si rikam porad :)
přidáno 05.01.2013 - 02:48
Zklamání je pouze forma získávání zkušeností.
přidáno 21.12.2012 - 18:32
v tom zakonu se nikdo nepozná,a nikdo nerozumí
přidáno 19.12.2012 - 14:13
Já myslím, že to zbytečně komplikuješ... :-)
Vtip je v tom, že neplatí: "Musíš být věrný, musíš být oddaný musíš být čestný. A když nejsi..."
Pokud si říkáš "musím být...", tak sama nechceš, pouze dodržuješ nějakou konvenci, pravidla druhých - a to není zrovna dobře.
Teprve až sama budeš cítit, že "chci být..." - dobrovolně a ráda, až nebudeš říkat, že odolat pokušení je těžké, protože to pokušení (porušit pravidla) tě ani nenapadne, pak jsi na správné cestě.
(Malér ovšem je, pokud ty dospěješ k "chci být", ale parner/ka k "musím být")
přidáno 18.12.2012 - 18:23
hmm... tak to je silná úvaha a těžký otázky ,myslím že si je pokladá lidstvo už od nepaměti :) jeden můj přítel říká že správná odpověď nás napadne až cestou ze schodů , to znamená pozdě :) osudových setkání asi člověk zažije vícero a vždy je to partner se kterým bychom tvořili dobrý pár ,ale někdy nevidíme viditelné a srdce nás přesvědčuje že vše je a nebo bude zase O.K, jenže opak je pravdou :)Někdy člověk aby osvobodil toho koho miluje a tím i sebe musí spálit mosty ,protože pokud jsme si souzeni cestu k sobě opět nalezneme :) většina lidí namítne že je třeba rozhodnout s chladnou hlavou , ale já upředňostňuju srdce , neb to vždy ví co je pro tebe nejlepšejší , i když následky jsou mnohdy katastrofální a člověk si pak řekne,,sakrýššš to není to co hledám,,,ale chyby jsou důležité protože kdo je nedělá vlastně ani nežije :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pravidla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jsi mi blíž, než si myslíš
Předchozí dílo autora : Muž a žena

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku