přidáno 30.09.2012
hodnoceno 7
čteno 1220(15)
posláno 0
Dva pecny chleba.
Ne, nejsou to ty,
kterých denně je třeba.
Přec po nich toužím,
a ruka má je
pod peřinou hledá.

Hladím je,
jsou něžně teplé
a hebké na omak.
Chtěl bych je na světlo vyvalit
by potěšil se
i můj zrak.

Tma dobrotivá,
svá tajemství vlídně skrývá
a snům uzdu spouští.
Ruka má teď
pecen pupku hledá
nalézá však houští.

Houští v němž
studánka je skryta.
I tu hledá ruka hbitá
a prsty do studánky noří.
Je vlhká
a přesto žhavá,
asi touhou hoří.
přidáno 01.10.2012 - 08:49
pěkná erotika.i když .....já bych tedy přirovnávat k pecnům chleba nechtěla..jsou na můj vkus až příliš:-)
Ale proti gustu...znáš to...:-)))
přidáno 30.09.2012 - 14:11
Úžasné, a já jsem to vzala víš, tak osobně, jelikož plnoštíhlá, tak jsem přemýšlela jaké to je když se to vyvalí. No tak asi krásné.
přidáno 30.09.2012 - 14:11
taron: kmotrov:
Bejvávalo - možná i ano. Já to doma nezažil. Naši byli v tomhle ohledu dost puritánští.
Naštěstí to není dědičné. ;o)))))
přidáno 30.09.2012 - 13:59
Yana:
Díky za tvůj obsažný komentář, a představ si, že tohle rýmování máš tak trochu na svědomí právě i ty. Inspirovaly mě tvé básničky s erotickým nádechem a tak jsem to zkusil. No, a vida, jsi prvá, která na ni reaguje. Teď k těm pecnům chleba. Nejsem prvý, kdo nádherně vyvinutý zadeček a kulaťoučké bříško přirovnal k pecnům chleba. A k tomu vyvalení? Obojí není na jedné straně, a kdo by se tou krásou nepokochal, že? A ještě maličkost. Z dětství se pamatuji, když babička pekla chleba a já ji pomáhal, měl jsem za úkol čerstvě vytažené bochníky rovnat na prkno aby vychladly. Jelikož byly horké, kutálel jsem je (valil) po prkně až na místo určení.
přidáno 30.09.2012 - 13:57
Já ..jaksi erotiku , moc neto ..na to jsem byla vždy hloupá a dokonce dlouho sprosté vtipy nechápala a všichni se vždycky smáli ani ne tak vtipu jako mé neschopnosti chápat...no tak jen k básni , pochopila jsem, kupodivu , krásný nápad..mě by takový určitě nenapadl to mi věř, ale není v tom nic ode mě špatného, naopak , někdo je hold na to a někdo na něco jiného :)
A asi souhlasím s Kmotrovem ...tak nějak to bývávalo :)
přidáno 30.09.2012 - 13:55
Starý časy, kdy se doma pekl chleba. Hospodyně vyndala z pece zlatavé bochánky a hospodář si řekl " to je boží dar".
Ráno než vstali a šly poklízet, jeho ruka intuitivně vklouzla hospodářce pod blůzku a řekl si "to je boží dar."
přidáno 30.09.2012 - 11:57
Tak...zajímavá asociace, přiznám se, že mi nezní moc přitažlivě, pak čtu...je to takové zvláštně původní, skoro neurvalé na začátku, tak to na mě působí, a to díky těm pecnům, představuji si něco velkého, ale pravda, že milého, chutného a lákavého naomak a poslední dvě sloky jsou fakt nádherné, autentické a obrazné. Tak nevím jestli se v tom teď sama vyznám. Ty snad jo. Pravda že by mě to nenapadlo, ale pravda že o to víc se mi to vlastně líbí. Jen mě překvapuje vyvalit, ale zase když pecny tak vyvalit. Musím jen chválit a tleskám za nápad.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dva pecny chleba : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tisíce otázek
Předchozí dílo autora : Dvě bílé břízy

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku