Báseň psaná po staru v kavárně. 4 hodiny upravovaná a měněná. Stále s ní nejsem spokojen.
přidáno 16.09.2012
hodnoceno 4
čteno 1080(11)
posláno 0
Dno nekonečného oceánu plné písku.
-Myslíš střepů-
Písku (!) z mých ztracených snů.
-Snad roztříštěných, ne?-
A tsunami, co ho až ze dna vynese!
-Přivleče-
Chtěl bych se po té pláži procházet!
-Po tom smetišti?!-

Nech mi můj písek,
-Jsou to střepy!-
mé ztracené sny,
-Roztříštěné sny!-
mou naději,
-Ts...-
A nech mi mou pláž!

_________

Máš pravdu... Ale nejsou to jen střepy.
Je to i písek,
ze kterého můžu postavit hrad.

přidáno 04.10.2012 - 01:26
Náčelník Holá Ruka: Teď nastává otázka, jestli to za to stojí - za cenu toho pořezání se postavit hrad. ;-) Já bych řekla, že ano. Zabojovat a vzchopit se i s vědomím té bolesti, kterou si člověk musí projít, k životu zkrátka patří a člověk občas musí něco obětovat (nebo protrpět), aby něčeho dosáhl. Báseň se mi líbí, i když upřímně se mi na formě trochu něco nezdá, zkusím se nad tím zamyslet...
Tak ne, na druhé přečtení mi forma sedla mnohem víc než na první, odcházím tedy spokojena. :-)
přidáno 18.09.2012 - 08:28
Náčelníku, hrozně jsem chtěl vidět báseň, na které jsi dřel jak pes ...to je super výraz, ta lehkost, poetika a tak... :-)
No - a líbí se mi to. Možná to ve mně vyvolalo jinej pocit než ten, se kterým jsi to psal, ale každopádně je zajímavej...
přidáno 17.09.2012 - 13:32
taron: Achjo... Jak bych ti to vysvětlil. Pocitovka napsaná na poprvé má jednu vadu, někdo jiný ji nedokáže pochopit, protože ten pocit nechápe, nezná nebo ho v tom nevidí. To za prvé... A za druhé, není to veselý konec, je to melancholický konec. Mám svůj hrad, na pláži poseté střepy... Takže i když si postavím hrad, pořežu se.
přidáno 17.09.2012 - 08:41
A co na ni jako už chceš upravovat..je to pocitovka , sice 4 hodiny upravovaná , ale já picitovky pokud možno nechávám jak jsou ..protože to potom může ten pocit ...ten prapůvodní pocit hodně pokazit...jako bys chtěl z pračlověka udělat modernu ...stejně tam ten pračlověk někde bude ...je to prostě v krvi ...
Nejvíc se mi líbí ...a nech mi mou pláž ! ....to je dokonalé pro taron....jo...nechte mi mou pláž ...je má...ten pocit vlastnění něčeho ..alespoň sám sabe...to je úžasné...a ten konec je velmi pozitivní , prostě je to písek a z něho si mohu postavit hrad snů a sny se vyplňují ..to si zapamatuj !!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Roztříštěné střepy snů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Odkaz minulých generací
Předchozí dílo autora : Tma

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
GULI řekl o kmotrov :
Kdyby byl kmotrov můj soused,tak by jsme určitě toho boha-neboha objevili..možná v tom půllitru piva..protože jsme na podobné pantheistické vlně..:-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku