...připojuju mp3 ...tak esli je chuť si poslechnout :c)
přidáno 09.09.2012
hodnoceno 19
čteno 1561(43)
posláno 0


Tvý oči najdu vždycky,

i kdybych nechtěl stokrát.

Dvě pasti a dvě klícky

o který bych se okrad.



Ozvala se mi láska.

Já jí telefon nedal.

Spojení chrčí, praská.

Kdo ví proč jsem to zvedal...



R:
Úděl můj je děvka v Tobě
tý se snad nikdy nezbavím,
neboť vás je příliš mnoho, to já vím.
Mám vás rád tak nějak obě,
jen jednu někdy nezdravím.
Jenže jak kdy a jak kterou.. já nevím...



Tvý tělo je mým křížem,

sám jsem se na něj přibil.

Můj život s Tvým je sklížen

už navždy, jak jsem slíbil.



Schovám si střípky smíchu

co jsem Ti v noci uzmul.

I poslední závan hříchu,

než jsem Ti na břichu usnul



R:



Po slzách stéká svíce,

pálím ji za svou duši.

Které z vás je kdy více

málokdy byť jen tuším...



R:

R: ...do ztracena
přidáno 26.04.2018 - 18:18
Líbí se mi moc.
přidáno 20.10.2014 - 23:12
Pěkný.. dostal jsi mě do časů vesnických zábav.. a nevím proč, vybavuje se mi, při poslechu, skupina Keks..
přidáno 11.09.2012 - 19:42
milancholik: ...dík za zastavení milanecholiku.
Nelíbí, nelíbí ...třeba se příště polepším, no :c)
přidáno 11.09.2012 - 17:44
Myslím, že se píseň podobá lacinému šmuku někde v bazaru. Působí tak veskrze všechny rýmy (a koneckonců i sama hudba) - lacině, prvoplánově. Možná rádoby poprocková balada.

Podle mě by člověk hodnotící mj. i toto dílo neměl brát ohled na to, že by např. sám nezvládl svůj text nebo báseň zhudebnit. A na tomto serveru by přeci jen mělo jít především o text... A ten je podprůměrný. Jak námětem, tak zpracováním.
přidáno 11.09.2012 - 16:13
Tak je pravda, že melodie je klasický mcaca, mcaca (dokonce mi nějakou písničku připomíná)... ale co bych za to dal, kdybych uměl aspoň takhle zhudebnit a zazpívat ňáký svý dílo, takže to nekritizuju ;-)
Jinak bych "možná" použil jiný slovo než tu "děvku" ... ale to je jenom otázka vkusu. Náhodou se mi ta píseň líbí!!
přidáno 11.09.2012 - 13:20
Pb*: Hm...díky za zajímavé plkání ..ne, písňovému textu nerozumím a jako obvykle jsem ani nepochopila , že je to o ženě , co je buď anděl, nebo po chvíli ďábel ...my přece takové ale vůbec nejsme ? Nebo , že by ? ? :)) Ne , nejsme ...
přidáno 11.09.2012 - 09:36
Láska je nekonečné téma...a proto v ní nikdy tuctovost nehledám.Každý z nás je originál a má jiné cítění a vnímání a o tom to je...U mě dobrý:-))
přidáno 10.09.2012 - 17:59
taron: tady jde o to, že v tý jedný dotyčný sídlí chvilku anděl a chvilku někdo jinej.
Písňovej text, je podstatou jiná kategorie než poezie. Krom vzácných výjímek (Kryl, Křesťan, občas Nohavice) se k poezii ani neblíží. Jde jen o jednu z ingrediencí při míchání drinku zvoucího píseň. Navíc je prokázáno, že text vnímá pouze čtvrtina, když dobře tak třetina posluchačů. Proto se objevujou i texty vyloženě stupidní. Ambicí textaře by mělo bejt jasný stupiditě se vyhnout.
.....koukám, že plkám a plkám, a...
Děkuju za zastavení :c)
přidáno 10.09.2012 - 17:26
Yana: díky a nečil se ...každej náhled (názor) má hodnotu :c)
přidáno 10.09.2012 - 16:20
najifka: Devils_PIMP: Ne..ne...musím oponovat ( nemám se s kým hádat ) ..já právě v té lacinosti a tuctovosti vidím tu nádheru ..jednoduché a přitom geniální :))) Právě ta hudba tomu dává ten šmrnc...já jsem naprosto spokojená ..je to o chemii , nebo opravdové lásce ? No...babo raď :)
přidáno 10.09.2012 - 10:26
Já jsem překvapená z těch komentářů. Já už otevírám tvoje věci s tím že asi budou dobrý. Ale tohle. Já prostě zůstala sedět ani jsem se nepohla, hltala každý slovo a každej tón. prostě mě to nadchlo. Ale pravda je, že já jsem takový vděčný konzument umění. Ale je pravda že spousta věcí se mi prostě nelíbí. Ale tohle to jo, to moc.
přidáno 10.09.2012 - 00:48
Devils_PIMP: ...žádný studio, jen PC ...proč promiň? :c))) Každej má svou hlavu, každej má svůj názor a to je dobře. Kdyby všichni měli stejnej vkus, byla by nuda :c)
přidáno 10.09.2012 - 00:37
Ty mas nahravaci studio? Jako zvuk prma. To jevse co muzu z sebe pochvalit - prijde mi to dost - promin - tuctove
přidáno 09.09.2012 - 23:38
najifka: taron: Yasmin: ...díky za návštěvku
Je to jen song. :c)
Nicméně jsem rád, že se alespoň drobně líbí
přidáno 09.09.2012 - 23:11
á lamač. pěkné je to. akorát trochu laciné? nevím, nechci urazit.
přidáno 09.09.2012 - 21:21
Fíha ...krása...a tak nějak nevím..taky, jde ti o sex, nebo o lásku ? Nebo ..vlastně ty taky jak kdy a jak kterou ..nevíš :))))) To je dobrý....tak vo co vám chlapům vlastně jde ? Jsem z toho jelen...přece napřed by měla být hlavně ta láska ..a veliká a móóc silná a trpělivá a věrná a potom ...by to mělo končit sexem , ale ta láska by měla být i po tom sexu na prvním místě, nebo se pletu ? Chlapi na to mají asi jiný názor, ale ženu , kterou budou dobývat dlouze..pak té si určitě více váží ...ha ...už mlčím ať přemýšlí taky někdo jiný :))
přidáno 09.09.2012 - 20:34
Wow. Některý sloky mi teda nepřijdou moc nápaditý, ale ta nahrávka.. Jako ta je fakt dobrá :-)))
přidáno 09.09.2012 - 20:01
...to mě těší, že Ti to tak zní :c)
přidáno 09.09.2012 - 19:59
Tohle je prostě skvělý!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
ÚDĚL MŮJ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : PIRÁTSKÁ
Předchozí dílo autora : HRSTISVĚT

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku