přidáno 07.08.2012
hodnoceno 14
čteno 1110(22)
posláno 0
Nejsem domácí mazlíček jsme šelma.Jsem jak divoký pták
co si letí jen tak,tak mě nech tak.I šelma se ráda přitulí ale
divokost jí dál nepustí.Pusť jí z klece nechtěj jí změnit
dokaď nebude chtít sama.Snaha byla ale šelma se nedá
je nezkrotná jako řeka.Nech jí tak ona pozná kde má být
a pak se vrátí zas na pohlazení.Ví kdo jí opravdu miloval
ví kdo se oní postaral.
přidáno 15.08.2012 - 10:30
Lasak: Pokud by v díle byla jedna dvě chyby, tak ano, ten formulář použiju. Ale tolik chyb? Schválně jsem si dílo zkopíroval do wordu, a ukázalo mi to 8 chyb. Word sice není úplně bezchybný, ale na opravu základních chyb jednoduše použitelný a dostačující. Byla by to otázka dvou minut je všechny opravit. Což jsem i kdysi autorce navrhoval, že by měla díla alespoň wordem nechat zkontrolovat. Když na to s prominutím kašle, a přitom je to tak jednoduché, tak proč bych měl mlčet nebo to posílat zase nějak bokem? Jsme na literárním serveru, kritiku díla musí každý očekávat, zvlášť v díle, kde je 8 gramatických chyb.
přidáno 15.08.2012 - 10:21
Devils_PIMP: Taky, že nepoučuji jen ho o něco žádám. Možná, že když se trochu zamyslíš, tak ti dojde proč na to nemá upozorňovat. Těch možostí mnoho není. , le to je jedno končím svámi tuhle debatu. Jsem nemocný, takže se nemíním hádat :D
přidáno 15.08.2012 - 10:19
LUKiO: Myslím, že člověk má právo si rozhodnout sám zda chce chyby slyšet veřejně či ne (myslím, že právě od toho to upozornění na chyby je ;) )
přidáno 14.08.2012 - 22:34
Lasak: promiň, ale nedělám to pro sebe...je pravidlem, že za čárkou i tečkou se píšou mezery, když to napíšu veřejně, není to určitě na škodu, spíše naopak, než to tajně tutlat přes formulář bokem...navíc, autorka i přes tato upozornění chyby stále neopravila...nehledě na to, že můj komentář nebyl jen o mezerách, jestli jsi jej dobře četl.
Upozorňovat tedy nadále hodlám, u děl, které obsahují chyb jak máku, je to prostě zapotřebí ;)
přidáno 14.08.2012 - 22:25
Tak - podívej děvče - jestli je tohle báseň tak já jsem japonsko-urugvajskej prodavač obuvi značky kotwa - šetřit tě nebudu je to bída a děs - plná chyb - bez ladu a skladu - namačkaná písmenka. Promiň - ale takhle se báseň ne-pí-še!
přidáno 14.08.2012 - 22:23
Lasak: A ty nejsi od toho abys poučoval
přidáno 14.08.2012 - 22:13
LUKiO: Navíc je od toho "upozornění na chybu" ;)
přidáno 14.08.2012 - 22:12
LUKiO: Prostě neupozorňovat na toto pravidlo ;)
přidáno 14.08.2012 - 17:46
Lasak: nerozumím, na co nemám narážet?
přidáno 14.08.2012 - 17:36
LUKiO: prosím, abys na toto nenarážel dík ;) (Bližší info proč atd. se dozvíš od ní pokud bude chtít ti něco říct ;) )
přidáno 07.08.2012 - 19:31
To je tak těžké udělat ve větách za čárkama a tečkama mezeru? Dále slovo dokaď...mno, kadit raději nebudem... Forma tedy nic moc, spíš nic...
Obsahově musím souhlasit s Monachos. Vyznívá to dost naprázdno.
přidáno 07.08.2012 - 17:42
Monachos: Já to cítím jako touhu po svobodě ....
přidáno 07.08.2012 - 17:40
Asi pěkné, ale mě to příjde takové "a co jako?" prostě něco, co nemusí být řečeno nikomu. Ale nevím. :)
přidáno 07.08.2012 - 17:38
jejda...ta je krásná, dokonce mi ani nevadí ten styl....možná by to chtělo nějak zaonačit, ale toto je spíše takové ...takové tiché přání ..a taky vyznání , líbí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ty si mě neochočíš : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Já se změním,jednou...
Předchozí dílo autora : Volání do Prázdna

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku