... kam až vás může zavést koloběh strachu žijící sám ze sebe?
přidáno 13.01.2008
hodnoceno 2
čteno 1505(17)
posláno 0
Jaké to je bát se sám sebe … ?



Když nevíte co můžete očekávat od sebe sama. A jen přemýšlíte jaký budete … za nějaký čas. Bojíte se svých chyb a tím spíš je uděláte.


Jednou si řeknete že se budete muset nad sebou vážně zamyslet …

Jenže se akorát zděsíte nad tím na co jste přišli … co jste si o sobě uvědomili. Jediné o čem jste opravdu přesvědčeni je že to vše zkazíte. Vše na čem vám tak záleží. A to jen kvůli tomu že to za žádnou cenu zkazit nechcete.


Začnete se bát …

A strachem to začnete doopravdy kazit. A to vás jen utvrdí v tom že nic neumíte že vše zkazíte že jste k ničemu.


Vidíte …

Vidíte jen a jen své chyby. Když se vám něco povede, řeknete si jen že to byla náhoda a nadále se věnujete svým chybám ve snaze se odstranit … třeba i za cenu použití násilí samo na sobě … jenže tím se nic nevyřeší a ve chvíli kdy si uvědomíte že se nic nezlepšilo a ze to je buď stále stejné nebo ještě horší … váš stav že jste k ničemu a že nic nedokážete se ještě prohloubí.


Proč si jen neuvědomíte …

Že chyby prostě patří k životu a je třeba se z nich ponaučit a ne je násilně post napravovat.



= Mám strach … sám ze sebe. Bojím se svých chyb. Bojím se toho že nejsem dokonalí ale přitom dokonalí být nechci … neboť dokonalost je nudná. Bojím se že tě zklamu. Bojím se že ti ublížím. Bojím se že ti jednou přinesu jinou květinu nežli jsi očekávala.


Já si neumím odpouštět … mohu jen zapomenout ale ta zlost ve mně na sebe sama stejně přetrvá.




Jediné na co jsem přišel je … že se bojím svého strachu.
A to nic nevyřešilo.
přidáno 21.01.2008 - 21:20
rozhodně jsi přišel aspoň na to, čeho se bojíš. A dkdyž přijdeš na tohle, dá se s tím něco dělat. No ne?
přidáno 14.01.2008 - 09:27
dobře dobře dobře...takže: važ si svých dobrých stránek, jdi tím směrem, který Ti něco dává...vždyt jezismarja nikdo z nas neni dokonaly a kazdy z nas se s pocitem, ze neco zkazime setkal...myslim, ze bys mel najit svůj smer a mel bys byt na sebe trochu milejsi, protoze jak se budeme chovat k sobe, tak se budeme chovat i k ostatnim...hodne zdaru a malo zmaru...pa

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jaké to je bát se strachu ... ? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Homo Koryant
Předchozí dílo autora : Příběh jednoho dospělého chlapce

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda, ZaZu
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku