2010
přidáno 20.05.2012
hodnoceno 10
čteno 1126(14)
posláno 0
Potkávám vlaky,
plastických ochrácnů zákonů,
ve stopách,
šmejdících ,
zelenookých politických vězňů,
a do každého ucha,
jim hrají,
jiné noty.

Vlastně jsou zmatení,
a zametají si,
před vlastním prahem,
a pak pískají,
na znamení,
"Že je čistý vzdych"
.... jenže? Na koho?
To ví jen oni,
a jeden malý chlapec,
ale ten to nepoví.
Je v agonii,
po prodeji,
dlouhodobého majetku.
(hmotného)

ikonka sbírka Ze sbírky: Návrat
přidáno 27.05.2012 - 11:58
No..tak jsem nad tím přemýšlela..asi jsem to zase přehnala...to je u mě normálka...budu tě zase komentovat, nebudu tě brát mimo skupinu..nikdy jsem to nedělávávala a ani teď to neudělám...jen ..jen jsme chtěla, aby sis uvědomil ,že mnozí taky neví , co vlastně komentovat, ale určitě pár básní jsou schopní přečíst a okomentovat...zabírá mi to spoustu času , to komentování a místo toho bych se mohla věnovat svým dětem ..a já tady prostě komentuji mladé lidi , které ani neznám, dělám to ráda..to je pravda, ale ten čas, ten se nedostává...je to vlastně taková malá oběť ode mě...a musím si rozmyslet, jestli mi za to ta oběť stojí..., pa :)
přidáno 23.05.2012 - 15:03
Je mi jasné , že nevíš co psát do komentů , když z 95 % procent ani nečteš básně jiných autorů...pozoruji tě už delší dobu...vložíš a zmizíš, maximálně okomentuješ své dílo , že ti ho nikdo nekomentoval....možná by chtělo se nad sebou zamyslet...ty nejsi špatný člověk , ale toto jednání mi připadá sobecké..nemáš - li čas číst a KOMENTOVAT, DOBRÁ , ALE NENUŤ DRUHÉ , ABY ČETLI A KOMENTOVALI TVÁ DÍLA.....no nic...budu ráda, když tě uvidím na dalším srazu...aspoň budeme mít o čem diskutovat, měj se fajn :)
přidáno 23.05.2012 - 13:55
LUKiO: však ber to jako vymluvy :-) tim se to nezmění...nevim co mám psat to je celý at ti to připadá jako vymluvy nebo ne...
přidáno 22.05.2012 - 21:48
LUKiO: Viz řald řetězového kodexu
přidáno 22.05.2012 - 21:42
JVZ: to jsou výmluvy, komentář nemusí být kdovíjak dlouhý...nicméně je to na tobě, obecně platí, že kdo hodně komentuje, ten také více komentářů dostává
přidáno 22.05.2012 - 17:56
LUKiO: z 95% nevim jak mám komentovat :-)
přidáno 22.05.2012 - 17:55
taron: budiž nekomentuj :-)
přidáno 21.05.2012 - 21:38
komentovat jen vlastní díla, a to ve smyslu poděkování "díky" ostatním za komentáře...ano, naprostý souhlas s taron, kdo chce sám komentáře obdržet, měl by také dávat...
přidáno 21.05.2012 - 21:00
A já nemůžu dělat jiné věci..protože komentuji a chtěla bych si číst..jenže chci udělat i někomu radost...chceš komenty a sám nikoho nekomentuješ...znáš zákon akce , reakce ? Budu tě znovu komentovat ,až ty začneš komentovat - kohokoliv :))
přidáno 21.05.2012 - 14:26
Co že z ničeho nic není reakce...nemužu pak vkládat nový věci když nemám na co reagovat :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O chlapci který je v agonii : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nevinná
Předchozí dílo autora : Vlásečnicová zlomenina sedmého obratle (aneb jak andělé vstali z mrtvých)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku