MS 2012- české vítězství nad Švédskem :)
přidáno 18.05.2012
hodnoceno 14
čteno 971(8)
posláno 0
Silně a hrozivě vždy na nás dul,
pikle své ničemné v klidu si kul.
Mrazivým ledem plnil nám plíce,
a my se nemohli nadechnout více.

Přicházel znovu... a stále častěji,
pokaždé sebral nám veškerou naději.
Soucitu neznaje, roky nás soužil,
po pomstě kruté každý Čech toužil.

Žlutá a modrá již nezraní více,
těch barev severských vyhasne svíce.
Před námi pokleknou a hlavy skloní,
pak slzy obrovské započnou ronit.

Ten den již nadešel, v slzách se topí,
oči své k nebesům bezmocně klopí.
Díky vám, zachránci, ze země České,
nebudou barbaři sny míti hezké.
přidáno 21.05.2012 - 22:44
Anom máš rád hoej proč? za co hrají ti loidé? za český stát a za co bojují vojáci? za to samé! Jenže oni narozdíl od hokejístů jdou do pekla a jdou si často pro jistou smrt. Přesto tam jdou.
přidáno 20.05.2012 - 23:15
ale notak lidi...kdybych věděl, že těmahle pár verši tady rozpoutam takovouhle debatu, tak to snad ani nevkládam :) já mam zkrátka hokej rád, od dětství sem ho hrál a rád fandim a švédi mě dlouho se*ou, takže jistě všichni pochopíte mé nadšení, které vyústilo v těchto pár slov...o nic jiného tu nejde a pokud mnou pohrdáš z tohoto důvodu, pak pohrdám i já tebou...taky sry...a pokud jde o armádu, ať už o jakoukoliv na celém širém světě, tak existuje jen proto, aby mohla válčit a tou pohrdám taky, neboť důvod váčit vždy vznikne v hlavě jediného člověka, ke kterému se dále a bezmyšlenkovitě přidají další. Proto neexistuje smrt, která by byla bezdůvodnější než v tomto případě a je to vážně hrozně smutné, ale lidé spolu zkrátka neumějí žít v míru a mají od pradávna potřebu válčit...no tak ať válčí, ale já sakra prostě jednou za rok budu fandit jak divej při hokeji...a tim bych to snad tady uzavřel :)
přidáno 19.05.2012 - 20:16
Mlčenlivý: No jak myslíš nemíním se dneska hádat ;)
přidáno 19.05.2012 - 17:32
Lasak: Čti spravne - napsal jsem ze nechapu co se vubec naši se*ou do AMERICKYCH misi
přidáno 19.05.2012 - 15:39
Mlčenlivý: A kdo říká, že by měli? ;) A je hezké jak měníš názory (na chatu jsi se vyjádřil jinak)
přidáno 19.05.2012 - 15:38
Kakuzu: Je taky nikdy nikdo nenutí být vojákem. Nikdo je nenutí složit přísahu a pracovat na své postavě. A ano bojují pod OSN a pod NATO, ale stále bojují na rameni s nápisem "czech republic" bojují pod znakem české armády. Nemají napsané na vrtulnících atd. OSN a podob. No a hádej co tam mají? Stáloe jsou vázání k armádě České republiky a ne k OSN. Když jsem čech a vyjádřím se, že jsem schopný zemřít za svou zem, tak jsem schopný zemřít i za EU, jen kvůli tomu, že ČR je členem této organizace? NE!
přidáno 19.05.2012 - 08:52
basen pekna.
Lasak. Vono byt vojakem se jaksi tezko v dnesni dobe da pocitat byt za vlastence,kdyz umiraj na rozkaz Ameriky a EU,OSN. kdetozto hokejisty nikdo nenuti jit na MS
přidáno 18.05.2012 - 23:52
Lasak: Lehni s tim svym extremismem - vojaci by nemeli umirat vubec!!!!
přidáno 18.05.2012 - 21:28
Co se nedá srovnat? To, že člověk nasazuje za svoji vlast a to, že hráč zastupuje republiku tím, že je na ledě? Ano to se nedá srovnat. Jenže, tak že ne jak říkáš ty, ale tak že nemůže se hokejsta rovnat vojákovi! To je jen defekt dnešní do\y a s prominutím, lidi jako ty neuznávám dokonce jimi pohrdám! (Promiň, ale jsem jen upřímný)
přidáno 18.05.2012 - 21:11
Lasak: no jasně ale víš jak...tohle se prostě nedá srovnat a zkrátka to tak je, že fanoušci tim každoročně žijou :/
přidáno 18.05.2012 - 18:20
Jinak báseň je povedená a hezky pojatá
přidáno 18.05.2012 - 18:20
No tohle bude spíš obecně. Tebe přímo smartsine neznám, takže tě nemohu soudit. Psal jsem to již do chatu, task budu tedy citovat sám sebe z chatu: "Jen jak vydím ty statusy na fb, tak jak jsou najednou všichni vlastenci a jak fandí Čechům. Když jim povím o úmrtí nějakého českého vojáka v zahraničí, nebo jim řeknu, že jsem nacionaloista a vlastenec, tak hned mají kecy atd. Ale vždyť takový voják v zahraničí nás proslavuje den ode dne, ten nasazuje ne obrazně jak hokejisté, on tam doslova nasazuje svůj život! Je mi zle když vidím jak tol ti ostatní přehlížejí :("
přidáno 18.05.2012 - 17:02
ŽblaBuňka: tak tak :))
přidáno 18.05.2012 - 13:59
já bych jim to spočítal i za třicetiletou válku :o)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vítr již nevane : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prozření
Předchozí dílo autora : Když uplyne dlouhá doba, může se stát cokoliv...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku