Neni to nic moc :)
přidáno 11.04.2012
hodnoceno 11
čteno 1394(11)
posláno 0
Bože řekni kde je láska ,proč je nemoc ,proč je smrt.
Bože řekni co je víra. proč můj cit zhubl jako chrt.
Kde je právo , kde je snaha mít se o trošičku líp.
Mám snad milovat svého vraha? Proč si nepřát aby chcíp.
přidáno 12.04.2012 - 14:14
Jo, proč ne? Jde to přímo k věci. I když já radši takový ty obraznější :-)
přidáno 11.04.2012 - 23:53
No jeste je co vylepsovat
přidáno 11.04.2012 - 22:53
Yana: Díky za uklidnění situace ! Taron a hádat se ? Nikdy !!!( Jsem trošku divoška, já vím )

Jo , známe se...Yanička je náš drahoušek..prostě jsi rozjímal nad světem a my s tebou :)))
přidáno 11.04.2012 - 22:31
Klid my se s Taron známe a nechceme se hádat, my jen každá máme trochu jiný názor. A prostě každá chápeme jakékoli dílko podle svého.
přidáno 11.04.2012 - 22:18
taron: prosím já tu nechci rozpoutat nějakou náboženskou debatu já osobně nejsem věřící básen je je v podstatě jakési zamyšlení nad tím co se děje a já se ptám boho proč . Každopádně děkuji za pochvalu :)
přidáno 11.04.2012 - 22:11
Mě připadá báseň velmi dobrá..leč neupozorňuje mě na neexistenci Boha :)
Všechny bolesti a strasti si dělají lidé sami..není potřeba, ba nikomu nedoporučuji, svádět špatné věci tohoto světa na Boha...on je nědělá..on je jenom připouští :)
přidáno 11.04.2012 - 22:08
Yana: Ale..ale..říká ti něco pojem milosrdenství ? Sama víš, že vrah je výsledek výchovy společnosti a rodiny + jeho povahové vlastnosti + nějaká nemoc, třeba....takhle zrovna u vraha se to zrovna nehodí , ale třeba u člověka, který záměrně někomu ubližuje.. se dá možná milosrdenství docela dobře použít - kdo na tebe kamenem , ty na něho chlebem .
Smrtí musíme projít všichni, jakožto i narozením, dokonce den smrti je důležitější , než den narození..nemoc nás upozorňuje na naši nerovnováhu - láska ? Já jí mám na rozdávání , hi,hi...
Autor se sám sebe, či Boha ptá , co je víra..slovo víra je hodně složité...je to neochvějná jistota existence Boha a vyplnění jeho slibů....- právo ? Nenechte se vysmát, jak může ve společnosti lidí - zavládnout právo, když ten zlý se vždy protlačí ke korytu...ten dobrý vlastně ani nemá obranu, protože je dobrý :)))
Myslím , že je to jenom autorovo rozjímání nad Bohem , vírou..smyslem života...je to hledání :)))
přidáno 11.04.2012 - 22:03
pěkné, moc hezké :)
přidáno 11.04.2012 - 21:39
Jo souhlasim, taky se mi zdá hodnotná a hluboká a navíc pro mě vyjadřuje to,že žádný bůh neni.
přidáno 11.04.2012 - 21:22
Taky se mi líbí :))
přidáno 11.04.2012 - 21:10
Ale prd je to dobrý ,pár slov a hodně řečeno ,líbí se

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bože řekni : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nechceme válku

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku