přidáno 09.04.2012
hodnoceno 8
čteno 1393(16)
posláno 0
Byla to obyčejná holka, s takovými zvláštními jiskrami v očích. Vždy věděla co chce, ale nikdy toho nedosáhla. Pomáhala všem kolem sebe, ale její život jí skoro nezajímal. Plakala po nocích pro svou samotu. Srdce jí málem puklo bolestí, trápila se pro lásku, ale mlčela! Rozdávala kolem sebe radost a smích, přitom uvnitř ní vše křičelo! Milovala, ale pravou lásku nikdy nepoznala. On pro ni byl vším... Byl pro ni ten jediný , byl pro ni celí svět, byl její radostí, smíchem, touhou... Ale i bolestí, žalem a slzou. Za něho by položila i život! Jak snadné bylo, aby se z přátelství které mezi nimi panovalo stala láska. Láska která nikdy nebyla opětována. Láska kvůli které ho ztratila na dobro! Nevěděla jak dál, život pro ni ztratil smysl! Kvůli své hlouposti, hloupé naději a zamilovanosti ztratila přítele. Člověka, který jí byl blízký, kterému mohla říct jakékoli své tajemství. Který jí kdysi dokázal obejmout, říct že jí má rád, podržet když jí bylo nejhůř. Jak ráda by to vrátila, tolik by chtěla zpět svého přítele! Vždyť největší hrdinství je zachránit přátelství na úkor lásky!
přidáno 03.01.2015 - 00:02
Má to zajímavý poselství. Vrtá mi hlavou.
přidáno 02.05.2012 - 16:08
Tohle svým podáním je spíše úvaha než povídka. Ale jinak dobře seřazené myšlenky.
přidáno 11.04.2012 - 00:42
taron: Bohužel... nedá... =(
přidáno 11.04.2012 - 00:41
Mlčenlivý: Děkuji...
přidáno 11.04.2012 - 00:41
Yana: Jde to... Pořád budu raději když budeme přáteli, než abych dotyčného ztratila uplně...
přidáno 10.04.2012 - 17:17
No nejsem si jista zda to jde. Já bych třeba nechtěla mít přítele z někoho koho chci milovat. Ale třeba někdo jiný to má jinak. Dík za zamyšlení.
přidáno 09.04.2012 - 21:58
Hledej a nalezneš- vítej
přidáno 09.04.2012 - 21:07
Smutné...hm..a vono se to ještě nedá nějak zachránit ?
Myslím to přátelství na úkor.......

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
o NÍ : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Proč

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
journeyman řekl o Severka :
Severku sice neznám osobně, viděl jsem ji na přibližně přesně jediné fotce (s prostějankem). Jedinej kontak, co spolu máme, je ten, že ji čtu. A stojí to sakra za to. Nejkvalitnější široko daleko. (Ano, toto je reklama!)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku