Myslím na Tebe rád? Asi ano. Taky kdo by dobrovolně dělal to, co ho rozebírá po kouscích, co ho bolí a přitom tím nebyl ani sobě prospěšný..?
přidáno 18.01.2012
hodnoceno 13
čteno 1221(12)
posláno 0
Škrtnutím zápalky rozjasním Tvou tvář.
Ukradnu duši Tvou z výkřiku uvězněného pod Tvými ňadry.
Doteky plných odpuštění, proseb naplněné v ďolíčcích přetékají očekáváním.
Nekončící vteřina roztaje v očích zasněných.
Stíhána myšlenkou zítřejší.
Těla jako dvě lžíce k sobě přilnou a ty tančíš nad střepy zahalena v obnaženém přítoku paprsků rána.
Stejně jako každé ráno sjedu prsty svou včerejší tvář.

Zdáš se mi? Ano, odpovíš.

Mrtvým krokem vláčím svůj stín za sebou,
lusknutím prstů to už nejsem já.
Hledám návod pro dnešní den v kapkách čistoty.
Prohrabávám se odpadky uvnitř mne, pídím se po zbytku zrezlé plechovky, kde skrývá se naděje.
Navléknu srdce do neprůhledné nahoty a nepřítomně si vybavuji paprsek, co pletl naděje nás dvou v idee, již dnešního ticha a zostřil mi pohled na každého.

Oslepl jsem.

Tak setři ze stolu mou žízeň úsměvem čilým, nakopni mne, ať se zas mohu probudit Tvůj.
Sni se mnou, Panenko.
přidáno 15.01.2023 - 18:55
Pěkná.
přidáno 25.02.2012 - 09:47
bohaté na slova, hezky se to čte, náročné na přemýšlení, ale to vůbec nevadí .... dobrý :)))
přidáno 18.01.2012 - 22:05
wauuu...tohle mě chytlo za srdce,báječné :)
přidáno 18.01.2012 - 18:17
Krásné...:))
přidáno 18.01.2012 - 18:17
Yana: Snad všichni mi tu říkáte, jako bych objevil něco nového :)

Moc si vážím vašich komentářů. Děkuji všem!!
přidáno 18.01.2012 - 18:05
Také jsem si všimla tvých zajímavých děl, jsou tam opravdu místa velice poetická. Dohromady je to zvláštní útvar a přesto se čte tak lehce a jak bych řekla krásně plyne.
přidáno 18.01.2012 - 11:09
"Navléknu srdce do neprůhledné nahoty.."
Při čtení Tvého kusu se skvěle kreslí pod víčky. Líbí se mi, že to nejsou jen slova. Je tam toho mnohem víc..
přidáno 18.01.2012 - 09:51
Devils_PIMP: Super. Díky za Tvůj čas :)
přidáno 18.01.2012 - 09:50
DDD: V jednoduchosti najdu krásu, ale zde nechci čistou cestu, předem stanovenou, po které se máš vydat. Chci, aby jste přemýšleli, jak jsem to myslel a pak reagovali :) Každopádně díky moc! :)
přidáno 18.01.2012 - 09:49
Škrtnutím zápalky rozjasním Tvou tvář.
Ukradnu duši Tvou z výkřiku uvězněného pod Tvými ňadry.
Hned tohle je primisima

Mrtvým krokem vláčím svůj stín za sebou - tohle je taky super...
přidáno 18.01.2012 - 09:48
Tvoje díla jsou zajímavá. Moc hezky zní. Jenom mi připadají malinko nepřehledná. Ale to nevadí, klidně si to přečtu ještě jednou ve větším klidu :-)
přidáno 18.01.2012 - 09:46
Devils_PIMP: Tenhle styl jsem si dosti oblíbil.. Je (pro mě) náročný a proto mě baví! Jen tak mimochodem, dokázal by jsi napsat, co se Ti na tom líbí nejvíce? Jaká sloka, či spojení slov..
přidáno 18.01.2012 - 09:42
Máš zajimavé složení slov ... Nazval bych to metafory ale to neni úplně přesné... Velmi zajimavy styl ktery přináší pro mě novy styl zvukomalby

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vydlabat lžící melodii úsměvu. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Oslepující šepot vášně.
Předchozí dílo autora : Nepřicházíš.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku