přidáno 14.01.2012
hodnoceno 10
čteno 1775(23)
posláno 0
Proč se tak bojíme smrti? Odpověď je jednoduchá, ale ne vždy taková, jakou bychom chtěli... Strach ze smrti je nesprávné označení strachu z velkého neznámého po životě A občas i z bolesti, která nás bude doprovázet.

Kam se vydáme po smrti? Bude se nám líbit tam, kde strávíme věčnost?
Různí lidé, různé názory a teorie... To je již pravidlo, které se odehrává při vyložení jakékoli otázky, již po spoustu desítek let.

Někteří věří v reinkarnaci, jiní zase že půjdou do nebe.(Či do pekla) Já osobně věřím, že po smrti přejdeme do svéry, jenž se zaměřením na to, co jsme dělali za života nejraději.

Teorií je mnoho, ale víra v jednu, vám vyřeší strach z osudného posledního nádechu...
přidáno 17.04.2016 - 22:57
Podle teorie, že duše zná svojí budoucnost, lze odhadnout, že má-li člověk podvědomě malý strach ze své smrti či se na ní dokonce přímo těší, lze očekávat, že se bude mít po smrti dobře. A naopak.
přidáno 28.06.2012 - 20:26
Eriol: Víra ti nikdy nic nevyřeší,víra ti jen strach potlačí-a propo,ví někdo jaké je umírání a smrt? Proč se zajímat o to co BUDE po smrti,když nerozumíme TEĎ životu ? Je smrt od života oddělená? Smrt není opak života,opak smrti je narození, Myslím že život žádný opak nemá,ale to je jen můj pocit..
přidáno 16.01.2012 - 23:57
užasný ;)
přidáno 15.01.2012 - 08:36
Je to hezky napsané. Na mě to dosti zapůsobilo, já podobně jako Devil nemám strach ze smrti, ale docela souhlasím s tvou odpovědí na otázku "proč se bojíme smrti?". Jestliže budeš tápat po dalších názorech na smrt a její konsekvence a další, podobné odpovědi na takovéto otázky, zkus si přečíst mou báseň "Smrt". Ale jako celkem pěkně napsané, chválím dílo))
přidáno 15.01.2012 - 07:58
BrS: Mě smutné skutečnosti většinou unikají...
přidáno 15.01.2012 - 02:04
Je dobře, že nevíme co bude dál. Sice nás to tíží, ale ne tolik jako vědění třeba smutné skutečnosti.
přidáno 14.01.2012 - 23:08
Devils_PIMP: Na Asiaty jsem sice zapomněla, to musím uznat, ale kdybych tam měla psát veškeré teorie, asi bych ten článek do večerky nestihla.
přidáno 14.01.2012 - 23:04
Tvrdý-nouzák: Já mám bohužel problém takový, že na budoucnost myslet musím, coby druhačka víceletého gymnázia. Ale těším se až vystuduji a budu moci myslet na přítomnost. Ať už je ta víra lichá, nebo ne, aspoň se již k tomuto tématu jenž mě hlodá den, co den nemuím vracet. Žiji také na plno s jasným cílem až do posledního tlukotu srdce.
přidáno 14.01.2012 - 22:46
Vím, že je ta úvaha trošku přitažená za vlasy ale docela by mne zajímalo, jaké to je zjistit na poslední chvíli, že ta víra byla lichá. No, lepší nemyslet a soustředit se na současnost. Do poslední chvíle ještě nějaký ten čas zbývá.
To byla moje úvaha.
Každopádně tvoje úvaha je zajímavá a souhlasím s Devilem
přidáno 14.01.2012 - 22:41
Strach z neznámého... rozsáhlejší odpověĎ asi ani není třeba... a zapomínáš trochu na ateisty... jsem ateista... ale strach ze smrti nemám.. ne z té své.... žiiju svůj život naplno.. nebot je muj prvni a posledni... nic vic nic min

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o loner :
Myslím, že kvůli muži, který dokáže napsat takovou poezii stojí ženě za to obléct jen lehkou krajku a roztančit jeho představivost. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku