Tak kritizujte... Mě samotnýmu se to moc nelíbí, jako vždycky, ale potřebuju se zdokonalovat, tak pište co je podle vás špatně...
přidáno 11.01.2012
hodnoceno 9
čteno 959(15)
posláno 0
Čas je relativní,
stejně jako láska.

Když tě vidím, je to jako výstřel z praku.

Když
na tebe
čekám,
je to
věčnost.

A poznal jsem tě během několika dní!

Přijde mi
ale,
že je
to
dávno.

Čas je relativní,
stejně jako láska.

-Ale ne jako ta naše!-
přidáno 12.01.2012 - 21:51
krásně popsaná myšlenka :)
přidáno 11.01.2012 - 23:38
Upozorňuju! Kdybych to nahrál tak to stojí za starou bačkoru, svoje básně zásadně kazím!
přidáno 11.01.2012 - 22:34
tedy dobra - kritika :) ja to nepochopil .... ale na me nedej, jsem mdleho rozumu ... pod dohledem statneho osetrovatele :)
přidáno 11.01.2012 - 10:30
taron: Po 4 a nic ... Jo ja rozumím jen to nedokazi vnímat :(
přidáno 11.01.2012 - 10:27
Devils_PIMP: Já tomu porozuměla a pak , že jsem ..hm-hm-hm....no, některé řádky jsou dlouhé, jako čas třeba u zubaře se ti zdá relativně dlouhý, a některé řádky krátké, třeba čas strávený s láskou....:)..zajímavý experiment, to by mě nenapadlo...:)
přidáno 11.01.2012 - 10:19
Přečteno po třetí a nic :( Jak říkám - já tomu hold nerozumím ~ zkus to sem nahrát v mp3....
přidáno 11.01.2012 - 10:16
Devils_PIMP: on je to trochu experiment. Když se to přečte správně tak to má fungovat jako čas, něco je dlouhé, něco krátké :)
přidáno 11.01.2012 - 09:18
Tak náčelníku- asi tě, co se mé osoby týče zklamu, jako obsahove - skvělý - jen vubec nechystám melodii a nemuzu se do basne ponorit, tak jako u jiných tvých děl - ale z mého úsudku si nic nedelej- já jsem houby umělec ;)
přidáno 11.01.2012 - 08:52
Co na tom chceš kritizovat, tvůj zrak tě dokáže vystřelit z praku...čekáš věčně na poznání několika dní, čas je relativní jako láska, ale relativita vás dvou má jiné zákony......hi,hi, chtěla jsem ti v tom udělat nepořádek, ona láska je taky někdy dosti zmatená, ale na to přijdeš, u mě výborný:))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ne ta naše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jednou se tě zeptám
Předchozí dílo autora : Čekání

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku