přidáno 29.11.2011
hodnoceno 5
čteno 1064(12)
posláno 0
Ve svých myšlenkách se zas ocitám, vzpomínám na těžké chvíle, znovu vše procitám.

Vzpomínám na svoji lásku, teď na zničený život, co dal jsem v marnou sázku.

Nezbylo nic než vzpomínky co musím nést, samé myšlenky na ni, to je to, co v hlavě musím nést.

Život ztrácí smysl a moji naději smyly slzy, doufám jen že konec přijde brzy.
přidáno 30.11.2011 - 15:59
Omlouvám se všem jestli dělám v díle chyby a nebo s těma odstavcema a tak..... a le moji povahu prosím nesuďte,jsem takový jaký jsem a to se už asi nezmění, pokud má někdo o mě obavy tak to nemusí, když se něco stane tak to bude moje volba a že to tak mělo být.... teď mám bohužel špatné období a to co se stalo předtím víc rozebírat nechci, píšu to jen do svých básní pokud tomu tak vůbec mohu říkat.... také své další díla dávat nebudu pokud se to nikomu neamlouvá .... děkuji za pochopení a přeji aspoň vám hezký zbytek dne...
přidáno 30.11.2011 - 12:14
prostějanek: Já si také pamatuji jak byl tento věk těžký, jen aby neudělal nějakou hloupost... hej pane Tajemný máme obavy... i já psala o smrti a když mám teď vlastní děti, tak jsem se zhrozila, co jsem vlastně psala....všechno určitě dobře dopadne...
přidáno 30.11.2011 - 12:08
taron: já nejsem psycholog :) co si pamatuju ze svých patnácti, tak jsem mnohé věci vnímala podobně... a teda nemám pocit, že bych tenkrát potřebovala psychologa :) tenhle věk je těžký a básní se ta těžkost dobře vyjadřuje ...
ale autorovi samozřejmě přeju jen vše dobré, ať ho podrží přátelé a ať si sám uvědomí, jakou vysokou má on sám cenu...
přidáno 30.11.2011 - 11:57
prostějanek: Možná máš v mnohém pravdu, já se jen zamýšlím nad tím, co píše, a mám z toho husí kůži...jak může mít zničený život v patnácti a proč doufá, že konec přijde brzy...život pro něho ztrácí smysl...honem toho nechej pane Tajemný a vyhledej pomoc......máš teprv patnáct...tak dej na sebe pozor... život je krásný, jen se musíš naučit dívat se jinýma očima...a v tom ti asi musí někdo pomoci.....hledej pomoc u rodičů, u přátel, u psychologa, udělej to pro mě , prosím, mám o tebe strach.
přidáno 30.11.2011 - 10:46
mám pro tebe pár tipů ;)
Báseň rozděl do veršů, bude přehlednější a lépe čitelná, lépe vyniknou i rýmy.
Pokus se používat méně omílané výrazy (chce to mít bohatou slovní zásobu, tu nejsnadněji získáš četbou), báseň nebude vyznívat tak banálně (ať už se ti to líbí nebo ne, takových básní jsou tisíce... Ale autorská tvorba by měla mít aspoň nějakou originalitu, nemyslíš?).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Těžké myšlenky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Život
Předchozí dílo autora : Zlomené srdce

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku