přidáno 25.11.2011
hodnoceno 5
čteno 1263(18)
posláno 0
Plavání v trávě je nesmírně zajímavá věc. Nesmíte si ovšem zapomenout plavky. Stačí jen trocha odvahy vlézt do převlékací kapsy a už se to sype. Skočíte do trávy, pardon, do vody. Tedy do trávy. Pravou rukou rozhrábnete trs obilnin a potom nadšeně zakřičíte „Hořííí!“ Jistěže nehoří, ale kdo by nechtěl mít celý trávník jen pro sebe..
Zatímco veverčák Kvído bude hasit požár, nastane čas na zaměstnání levé ruky. Můžete s ní uchopit další trs trávy, a nebo - jako já - popadněte tu velikou červenou pampelišku a polechtejte fretku na břiše. Pokud se všechno bude dařit podle plánu, fretka vám dopřeje osvěžující masáž zad s pomocí kouzelného aloe vera z osady havranů. Pokud se fretka nezařechtá, vezměte nohy na kruh a rychle pádlujte k nejbližšímu chodníku. Mohlo by se totiž stát, že na vás vytasí s růžovou ponorkou. A na to pozor.
Až překonáte fretku Červenku a pampelišku s lechtivým břichem, čeká vás sarkastická zábava se šnečkem Rolfem. Šneček Rolf je na povrchu tvor nesmírně zaujatý a pomstychtivý, bohužel , jeho srdce je mnohem černější. Čárlí tvrdí, že ho viděla zabít muchonožku bejsbolovou pálkou, ale Šíša si myslí, že masakr motorovou vidličkou je pravděpodobnější.
S pomocí Pythagorovy věty si vypočítejte cestu k domečku šneka Rolfa a ve dvou třetinách vyhoďte igelitový pytlík z okénka vaší zbrusu nové oranžové ponorky. Šneček Rolf má oko jako jestřáb a jakožto zastánce životního prostředí přislizí během pěti minut – ušetříte si tak třetinu namáhavé cesty. Po tom, co vás Rolf zpacifikuje do igelitového pytlíku, nechte se donést na igelitové skladiště pana Bouchala. Ušetříte si tak další část cesty, pokud vám ovšem nevadí stísněné prostory a netrpíte arachnofobií – číhá tam mnoho zlotřilých potvor, které jsou připraveny udělat vám účes „alá Paris Hilton“.
Pokud přežijete výše uvedené nástrahy, nic vám nebrání v cestě za Kalamitydžouem. Je to červ a tohle jméno získal na Ledovém západě, kde zachraňoval dodávku potravin z Rotovarů. Bohužel, při přendavání plastových kyblíků s rajčatovou omáčkou náhle skonal a proto se k němu dnes ani příště nedostanete.
přidáno 23.03.2021 - 16:51
dočteno.. zasáhlo.. líbí
přidáno 23.03.2020 - 23:06
Doufám,že se zdržíš.Tohle je jako rozhovor dvou Lysohlávek co si vyrazily k tetě Mochomůrce na štrůdl. Ale zajímavý.Dík
přidáno 23.03.2018 - 13:34
tak nevím, co si o tomhle mám myslet
přidáno 26.11.2011 - 22:16
Chronoss: Děkuji... :-)
přidáno 26.11.2011 - 20:44
:) rozpustilé a praštěné,což je super :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak jsem plavala v trávě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Vidím tě v noci

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Yana řekla o kmotrov :
Jeho nadšení pro věc je tak nakažlivé, jeho projev je tak moudrý a tak plný života, že jsem hrdá na to, že znám kmotrova a že jsme si blízcí, je to pro mě pocta, znám kmotrova- tak zatichlého a tak hlasitého, plného inspirace a bohémského ducha, jo, a je strašně milé když se z něčeho raduje a směje se
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku