je to vlastně rapový text, který se mi snad podaří někdy nahrát a dát ho na cd svému tátovi, aby konečně pochopil ...
přidáno 10.11.2011
hodnoceno 11
čteno 1546(33)
posláno 0
Byla jsem malá a ty jsi byl zlej
Do očí jsi mámě stříkl schválně sprej
Pamatuju na chvíle, kdy jsem v koutě klečela
Do polštáře potají někdy v noci brečela

Už je to za mnou, nechci na to vzpomínat
Tohle není způsob, jak minulost ti vyčítat
Jediné co chci-abys byl taky někdy táta
Potom co zemřela máma, zůstala jsem sama

Věřila jse, že se pouto mezi námi změní
Vytouženej pocit však realita není
Nevím jak jinak ti říct, co na srdci mám
Proto ti to, bez urážky, takto podávám

Jediný kdo stojí při mě je babička s dědou
Lidi, co místo tebe za ruku mě vedou
Měl bys to být ty, krev která mě stvořila
Místo toho pocit, že dcerou jsem ti nebyla

Mám v sobě i ty vzpomínky, který byly krásný
Když jsi mi hrál na kytaru při mém usínání
Vím, že jich není hodně, přesto si jich cením
Za nic na světě tohleto nevyměním

Tímhle trackem chci ti říct, že mám tě tati ráda
Chci abychom navzájem kryli si záda
Nechci toho moc, jen trochu tvé lásky
Odhoďme už za sebe ocelové masky
přidáno 16.11.2011 - 16:13
toto nedokáže každý... klobúk dole, drž sa!
přidáno 11.11.2011 - 19:10
Páni... smekám před tebou. Nevím, jestli bych po tom, co vám táta dělal, byla schopná mu dát druhou šanci.
Ta báseň je úžasná... až jí nahraješ, tak to bude bomba! ;)
přidáno 11.11.2011 - 13:08
Díky za ohlasy :) říkala jsem si, že jestli po tomle to nepochopí, tak nemá cenu se namáhat....je to poslední nabídka na ,,smír,, a jestli ani tohle nezabere, tak nemám co ztratit- tatu už jsem neměla vlastně předtím. takže můžu něco získat, nebo budu dál žít bez táty, na což už jsem zvyklá. ještě jednou díky za pozitivní ohlasy :)
přidáno 11.11.2011 - 12:30
moc hezké :-)) fakt
přidáno 11.11.2011 - 09:19
Jo, hezká báseň ...procítěná, z duše.
přidáno 10.11.2011 - 22:28
bez ohledu na skutečnost, že je to text...... tleskám, jak je to napsáno. I to je jedna tvář tvorby..... pomoci autorovi samotnému..... a tohle je hodně dobrý text plný člověčiny.
přidáno 10.11.2011 - 21:11
Nedokážu to jinak napsat... Uznávám tě ;)
přidáno 10.11.2011 - 21:03
To je těžká věc. Mám jednu kamarádku, kterou její manžel málem zabil. Od té doby nemá slezinu. V nemocnici řekla, že upadla se schodů, aby ho nezavřeli. A on? O to neví! On to vytěsnil do téměř nevědomí. A když mu to připomene, rozčílí se, jako by si to vymyslela. Tohle je vnitřní obranná reakce, která se děje nevědomě. Obrana, aby se člověk nemusel buď zbláznit nebo třeba stydět. To je ten důvod, proč někteří lidé nemohou pochopit. Není to v jejich silách a moci. Je dobré vědět o slabosti druhého, i když to bolí. Souhlasím s Lady. Tobě se to podaří, protože necítíš nenávist. :-)
přidáno 10.11.2011 - 20:29
vis, nejspis to tvuj tata neumi,
muzes cely zivot zadat od taty,
aby ti dal neco, co proste neumi,
nebo muzes zkusit najit spusob
jak si to dat sama v sobe
jak tu potrebu nasytit jinak ...

preji at najdes spusob jak tu diru zacelit
přidáno 10.11.2011 - 20:26
taron: Díky, taky tomu nedávám moc šáncí, že to povhopí...jen chci aby věděl jak to vnímám....
přidáno 10.11.2011 - 20:12
Podáváš mu ruku, a vše co máš... někteří lidé to konečně pochopí....nedávej do toho ale moc naděje, jiní to nepochopí ani na smrtelné posteli...... mluvím z vlastní zkušenosti...........Vše , co tě potkalo je smutné, bolest vylej do umění....jo a drž se, držím ti palce...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Táto ... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : TÁTO... ( oficial verze na CD )

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Autor, snake_01
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku