přidáno 12.08.2011
hodnoceno 4
čteno 1429(15)
posláno 0
Kdy jste naposledy jedli ostružiny? Pořádný macky. Na hranici přezrálosti. Stodvacetiletý smrky bez suků, áčkový stromy. Modříny. Buky jak brontosauří nohy, ale o těch už jsem psal někdy dřív. Můj nejlepší kámoš spí s mojí mámou. Gerontofil. Jestli mi ukradli těch osm litrů, co mám schovanejch v šuplíku...Choděj spolu na rum, co si mám o tom myslet? Radši zejtra pojedu na otočku domů. V rodném městě budu mít půl hodiny na sbalení všech nejnutnějších věcí do krosny a hurá zpátky. Hlavně obhlídnout ten šuplík. Každej ví co s prachama. Pokroucené hlavy borovic, neznají ten pocit, když nemáš nic. To už je taky starý. Matka to nezvedá. Z podváděné ženy se lehko stane kurva. Snad to není její případ. Navíc s nim. Máš něco navíc?
Slátanina matky a fotra. Chodící slanina. Toužit po fundovaných výrazech, známých jménech. Na to ti seru, chápeš? To co ti teče z nosu není rýma, ale mrdka. Mrdka z mýho obřího potetovanýho ptáka. Promiň za ten prasklej bubínek, omluvil se jak agresivní raper, osedlal saně tažené třemi čuvači a vyrazil zpátky do míst, kde ho nemá nikdo rád.
Vstal, zapnul počítač. Hm, zjihlá pýcha, tomu bych ani neřikal konkurence. Snažil se prosadit, obhájit sám sobě svůj pohled na svět. Rty barvy paviání prdele v období páření. Ten zmrd by se měl věnovat tomu, co mu jde nejlíp. Mlčet.
Proč jsou lidi poslední dobou tak agresivní? Prý je jich moc na jednom prostoru. Já myslim, že byli i doby, kdy se chovali ještě hůř. I když v Zimbabwe stále bičují dělníky z diamantových dolů po genitáliích. Ženy znásilňují. Jsme prý šestá nejmírumilovnější země na světě.
Tual ty krátký vlasy vůbec nesluší, navíc si do nic prdne melíra. Si stěžuju, furt přemejšlim nad sebevraždama. přitom je každej den jinej. Zejtra vstanu dřív a dám si kafe.
Jak závoj před požárem
jak slon po porodu
jak páv

Třesu se jak voda před mrazem
potíš se jak led v srpnu

Máte rádi básně? Já už moc ne. Hledám rým na slovo všechno. Nehledám techno. Nebo pech no. Je to dost vyndaný, jsou v tom sprostý slova, ale táhne se tím taková příjemná linka, která by nemusela končit tak brzo. Brzo je umřít v pěti letech, když si to ještě nikdo nepřeje. Počkej až budeš mít pod sebou nějaký zaměstnance. Nikdy nebudeš pro všechny dobrej. Nikdy se nebudeš líbit lidem všem. Viď Bóžo. Latexový žalud. Našel než sešel. Verlain mě bavil. Ten sral na mraky, na hvězdy, na vztahy. Rýmování je pro texty. Emocionální výlevy. Život je výlev. Výlevka. Stejně Vás zajímá jaký to je, bejt na heráku. Je to super.
přidáno 12.08.2011 - 12:39
Velmi expresivní záplava. Překvapivé a obraty. Zajímavé kontrasty. Zdráhám se napsat víc. Protože je to hodně hořké.
přidáno 12.08.2011 - 09:45
Proč jsou lidi poslední dobou tak agresivní?
...
Protože sami cítí, že žijí špatně.
přidáno 12.08.2011 - 09:12
,,Proč jsou lidi poslední dobou tak agresivní? Prý je jich moc na jednom prostoru." ... Skvělá věta!
přidáno 12.08.2011 - 09:10
Ostružiny nedávno, a maliny. Macky to byly. S mascarpone. Ještě teď se olizuju.

Třesu se jak voda před mrazem
potíš se jak led v srpnu
...to je dobrý :D
A od tama dál taky. A ten konec nejvíc. Kam na to chodíš ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Herák : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : zalezi kdo chce spat s kym
Předchozí dílo autora : Hej, ještě svítí Slunce!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku