jedna z deniku. libi se mi... je mi blizka, je moje, citim to, co jsem citila kdysi... chmmm:)
přidáno 20.06.2011
hodnoceno 21
čteno 1593(38)
posláno 0
par
dotyku
ve spanku
uklouzlo
hluboko
do mejch
oci

.......
dalo ti
na vyber
vyber si
otazku
dej mi
minutu
najdu ti
odpoved
kterou chces
slyset
jen jednou
jen dneska
jen ted
chci
te
.
.

.
zhasnuto
vytah se
zastavil

miluju
vecery
lampy zhasly
chodniky
slapou
lidem
na paty


chtela bych
umirat
ve jmenu
nevery
na usmev
vzpominat
a ten tvuj
proklinat
hadat se
rymovat
nemit rymu
nekaslat
na zivot
zit a jit
s muzema chodit
vzdycky je
do postele
vyprovodit
a pak shodit
jejich touhy
touzit po odmene
odmenovat
primerene
nemerit se
se slabsima
neoslabovat
spontanost
sponane vyjadrovat
radost, zlost
a dost
ticha
tise se usmivat
a smat se nahlas
kricet a plakat
slzy vymenovat
menit se za behu
bejt porad
na blizku

tobe a tvymu telu


/vzdyt me znas
a vis
kym vlastne
sem/


skladat
svy telo
do malejch
hromadek
hromadit
iluze
snit o par
pohybech
hejbat se
do hudby
zpivat ti
hiphopstyle
a skakat
z postele
do postele
jak to mas
rad
milovat
lasku
a laskou
se nechat
inspirovat






ztratit se
v tobe
a vzdat se
pohadek
.

je snadny
pochopit
ze sem
hrozne
lehka
mela bych
nekourit
a proto
nepiju
uz proste
neprovozuju
potopy
v alkoholu

chapes

ty slova

to moje

sneni


???

chapes


ze laska je vsechno?


pro me si laskou ted ty
a vubec nezalezi na tom
co bude zejtra.

vubec.
přidáno 13.04.2023 - 22:06
Zkrácení na to podstatné co tím chtěl básník říci,by dílu jen prospělo. Jinak mě zaujaly některé myšlenky. Tahle nejvíc:
miluju vecery
lampy zhasly
chodniky
slapou
lidem
na paty
přidáno 28.07.2014 - 08:06
Jsou to nádherná slova a nechápu, proč by se tomu nemohlo říkat "poezie". Ta pravá je přesně takováhle - vychází ze života ...
přidáno 08.12.2012 - 12:01
musím se k ní vratit,na poprve je do dost naročný
přidáno 08.12.2012 - 11:40
Nekoukám na hádky "pod", stejně už asi nejsou aktuální. Dle mě to jsou kapky citů...palčivé kapky, chápu i to rozřádkování. Nechci ti mazat med kolem úst, ale opravdu se mi tvá tvorba líbí, oslovuje mě a tohle obvzlášť. :) A dochází mi slova, jdu číst dál.
přidáno 26.08.2012 - 21:25
West: nepoucuj me:) na to mame kazdej jinej nazor..
přidáno 26.08.2012 - 21:24
Delivery: Pokud chceš vědět, co je pravá poezie a co ne, tak si pořiď básnickou sbírku od Jaroslava Seiferta - Býti básníkem. Rozepisovat se nebudu, mám jen jedny nervy.
přidáno 26.08.2012 - 20:42
West: :D:D ty ses teda znalec! diky za rozbor moji radoby basne))) pisu tam hlouposti..no jo:D
hale jako to je dost povrchni nazor podle me, ty slova muzou mit hlubsi smysl, pro tebe to jsou treba hlouposti:)

je mi jedno kritika, jako ze chapu kdyz se to nekomu nelibi, ale aby mi nekdo rikal, ze moje basen neni basen nebo podobne...to fakt ne:) podle ceho soudis, co je prava poezie a co ne... to je uplne zabedneneckej nazor, ty nevis vsechno, neznas vsechny basne na svete a existujou i volnejsi styly, i o tech se ucis treba ve skole, takze tomu si zas treba never ty:)))) beru i ty versovany, rymovany, "usedlejsi", nikomu nevycitam ze tak pise, tak bych byla rada, kdyby ste vy respektovali muj styl:)
přidáno 26.08.2012 - 17:06
Takže Ty si vlastně myslíš, že cokoliv napíšeš je prostě super nebo žóóžo? Tak to si honem vytluč z hlavy. Tvá rádoby "báseň." je spíše určená nějakému člověku. Tudíž se podle mého ani nehodila publikovat, ale tak to by se dalo ještě přežít. Oháníš se tím, že ostatní nemají právo Ti psát svůj názor? Jo, tak podle toho komentáře Tě řada lidí vidí jako naprosto nevyzrálou rádoby "autorku", protože opravdu nevíš, co je to poezie. Tvá věc, co jsi publikovala má mega popisnou formu, díky tomu hodně upadá, navíc ani né v půlce už plácáš/píšeš hlouposti. Zlob se nebo ne, je to tak. A ještě nechápu, proč máš u kritiky zvoleno "Je mi to jedno", když se s žádnou nedokážeš smířit. Jako poplácávání po zádech je opravdu humus, pokud se u poezie děje. To mě nenapadlo, že to zažiju i zde.
přidáno 26.08.2012 - 16:44
Delivery: Tak jako ja nerekl o delce ani slovo - h´ zatraceny egocentrismus - fajn - tuhle autorku propriste vynecham - pokud neumi pokorne prijmou kritiku - je pase - a tak se k ni budu chovat - vitej v mem klubu zatracenych nadoukance ;)
přidáno 26.08.2012 - 16:39
Devils_PIMP: je mi jedno co si o tom kdo mysli, ale aby tu naky chytraci rozhodovali o tom, co je basen a co ne a o tom jakou mamit dylku..nevim nevim. mozna pro nekoho je to dlouhy, pro nekho ne, je to relativni a vy nejste ty, co o tom rozhodujou. jak to ma bejt a jak ne, proc a tak. sorry ale prijde mi to fakt zcestny... a uz si piste co chcete, reagovat nebudu)) uz me fakt unavuje tohleto chytractvi.
přidáno 26.08.2012 - 15:35
Samolibost je slabost - pokud je ti kritika jedno - viz zvolena kritika - tak ji vyslechni - že?

Pokud si je pises pro sebe nevystavujmje na net a nebo zakaz komentare

Chtit byt chvalen za to co jsi opet nazvala basni je silne povrchni
přidáno 26.08.2012 - 15:13
Náčelník Holá Ruka: whatever:)stejne si to pisu spis tak pro sebe)))mej se
přidáno 26.08.2012 - 12:32
Delivery: Neurážím tebe, ani tvoji tvorbu jen jsem napsal logické chyby tvojí práce, to jest - diakritika chybí, což nevím jak může kdokoliv přečíst, je to přespříliš dlouhé, což je zbytečné, všechno jde načmárat do dvou řádků a dokonce se o tom dá říct, že to bývá lepší než ty strašně dlouhé eposy.
přidáno 25.08.2012 - 17:56
Náčelník Holá Ruka: a nechapu tu narazku s radoby intelektualama. ja sem uprimna a pisu to jak to citim, jestli mas problem se ctenim nebo s koncentraci nebo te to proste jenom nebavi, ok, necti to. ale nemusis me tu urazet nebo ja nevim co:D je to o vkusu, zadny pravidla nejsou a jako radoby intelektual mi prijdes spis ty))) hodne stesti s dalsi kritikou)
přidáno 25.08.2012 - 17:54
taky jsem obycejnej clovek a dlouhy basne mi nevadej:)
přidáno 25.08.2012 - 14:43
Delivery: Spíš jde o to, že všechno se dá zkrátit na podobu čitelnou i pro obyčejného člověka. Ale pokud píšeš pro rádoby intelektuály, tak prosím.
přidáno 20.08.2012 - 00:17
Náčelník Holá Ruka: diky vsem:) nacelniku, kdyz se nechas odradit delkou, tak to holt neprectes no, co se da delat..:) kazdyho laka neco jinyho. me zas nelakaj basne plny "skvostnejch" versu, kterym nerozumim nebo hur - ktery ve mne nezanechaj absolutne zadnej pocit))
přidáno 14.02.2012 - 09:42
Hustější než ocelobeton.
přidáno 29.06.2011 - 19:00
krásný :)
přidáno 23.06.2011 - 17:05
1. délka mě odradila od čtení... proč mají všichni pocit že báseň má mít A4 rozsah?
2. odradilo mě to že tam chybí čárky a háčky, včetně čárek za větou...
3. už nwm co dodat
přidáno 21.06.2011 - 14:41
taky se mi libi..libi se mi, jak jede a jak se skoro nenadechnes, protoze chces vsechno rict..jako bys mi ji tu ted vychrlila do mistnosti..libi se mi kazdy slovo

jsou tam takovy ty veci, co jsou pro me dulezity a ktery ziju..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
pojdme to udelat : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 23/4/2011
Předchozí dílo autora : byl to raj

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Whetley :
Kluk s talentem a smyslem pro humor. Z jeho děl dýchá jeho nezaměnitelná osobnost. Je rád sám sebou a to je důležité. Doufám, že se psaní nezdá, protože posle mě se s tím už narodil :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku