přidáno 25.05.2011
hodnoceno 15
čteno 1331(20)
posláno 0
Povstal houf falešných proroků,
muži lživých výroků.

Falešní proroci,
lid svádějící.

Na sobě ovčí roucho,
však uvnitř skrývá se vlk dravý.

Šalebné vidění,
proroků mámení.
slova líbivá,
marné přeludy.

ikonka sbírka Ze sbírky: Soli Deo Gloria
přidáno 02.06.2011 - 19:23
1kor13: Jistě nemá nás to zajímat, kdy bude konec. Ale máme konat, jako kdyby to byl poslední den.
přidáno 01.06.2011 - 21:13
mohol by si rozviesť tú myšlienku o Malachiášovom proroctve? Konkrétne verše, súvislosti... ja viac verím slovám Ježiša, ktorý povedal že nás tieto záležitosti nemajú zaujímať. (Skutky 1:7)

Ono jedna vec je, vyložiť proroctvo určitým spôsobom a druhá vec je, či daný výklad súhlasí so zbytkom písma. Ak nám Boží syn jednoznačne povedal, že to nie je našou záležitosťou, prečo by jeho Otec, s ktorým sú jedno, prikázal ktorémukoľvek prorokovi, aby nás o tom informoval?

A aby si nepovedal, že posudzujem podľa jedného veršu, tak ešte doložím Ev.Sv.Matúša 24:36. A podobných veršov by sa našlo podstatne viac.
přidáno 01.06.2011 - 20:14
1kor13: Mlachiášově proroctví bych věřil.Když se ještě ani jednou nemýlilo, tak je to dostatečně důveryhodné.
Mayský kalendář je blbost. Také si myslím, že když lidé budou nejvíce očekávat konec světa, pak si můžeme být jisti, že v tu chvíli nepřijde.
přidáno 01.06.2011 - 20:10
puero: Kdyby nebyly falešní proroci, nebyly by i oklamaní.
Samozřejmě nemusí poslouchat, horší je to, že to říkají falešní proroci se mimořádně dobře poslouchá. Ve většině případů.
Jejich problém, že byli oklamáni.
přidáno 01.06.2011 - 19:11
Kdepák. Další papež bude černoška. Papežka. Koncil na konci prohlásí: Habemus mater!

Pak se narodí generace lidí, kteří budou alergičtí na čerstvý vzduch a nakažená rajčata z číny s novými bakteriálními přísadami to dokončí. Ale nezoufejme. Na internetu jsem se dočetl, že Mars je planetou v rané fázi vzniku, takže se to bude ještě opakovat.

Ale abych se vrátil k básni:
Jsou to skutečně falešní prorokové, kdo jsou ti špatní? Každý má přece právo neposlouchat. Nebo ne? Nejsou špatní ti kteří špatné protoky poslouchají? Když je hlásán blud či omyl, je snad zbaven viny ten, kdo ho šíří dál? Není výchova sama o sobě zhoubná, protože děti svírá do kleští z nichž se jen těžko vymaňují? Není snad každý rodič, učitel i politik oním nebezpečným protokem? Nejsme v konečném důsledku my všichni špatnými proroky? Není tohle důvod, proč se řítíme do zkázy? A do jaké zkázy se to vlastně řítíme? Nebo se tam jen potichu plazíme? Kdo z nás může říct, že není krysař?
přidáno 01.06.2011 - 18:57
Garantujem ti, že ak niekto prehlási, že nás čaká ešte jeden pápež, tak nás buď už nečaká žiadny alebo minimálne dvaja. Inak povedané, takzvaný koniec sveta zaručene príde práve vtedy, keď to ľudia nebudú čakať. Podobne ak Mayský kalendár končí 21.12. tak "koniec" bude 20.12. alebo 22.12.
přidáno 27.05.2011 - 20:35
equin: Zkrachujou? ŘKC nemůže nikdy zkrachovat.
přidáno 26.05.2011 - 20:13
proč pesimického? vždyť už nás čeká jen jeden papež! a to pak zkrachujou jo?
přidáno 26.05.2011 - 19:59
jayjay: Ve skutečnosti bys velmi těžko hledal pesimističtějšího člověka...
přidáno 26.05.2011 - 19:56
Máš hodně optimismu
přidáno 26.05.2011 - 16:56
jayjay: No tak už raná církev předpovídala bzký příchod Páně. Ovšem je dáván ještě některým čas.
Už nás čeká jenom jeden papež a bude to. Takže to může být otázka pár let.
přidáno 25.05.2011 - 21:50
Ano, již 1500 let.
přidáno 25.05.2011 - 19:36
Homér:To kdybych věděl, tak bych byl vysmátý.
Jedno je jisté: žijeme na konci času.
přidáno 25.05.2011 - 19:19
Zajímavé. Jak řekl doktor House "everybody lies". A proroci obzvlášť.
přidáno 25.05.2011 - 19:07
Kdy bude konec Světa?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Falešní proroci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jsem
Předchozí dílo autora : Nebe

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o korálek :
Moc milá, sympatická a srdečná osůbka, s kterou se dá bavit prakticky o čemkoliv. Píše moc krásné básně a píše vždy od srdce. Rozhodně stojí za přečtení. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku