![]() ![]() ![]() ![]() |
Leží chlapec, leží tiše,
leží sám a sotva dýše.
Tma ho halí, tma ho svírá,
chlapec do tmy zděšen zírá.
Čtyři kouty, čtyři stěny
zdánlivě jsou beze změny.
Avšak chlapec cosi cítí,
čísi oči ve tmě svítí.
Čísi přerývaný dech,
chlapec těžko tají vzdech.
Čísi tělo plné síly
rozdrtí ho na dva díly?!
Čísi paže z temné skrýše
rozpřáhnou se ještě výše?!
Čísi dýka plná chladu,
čísi ostří plné hladu…!
Ležel chlapec, ležel tiše,
dříve dýchal, už nedýše.
Tma ho halí, tma ho svírá,
jeho smrt však nepopíra.
leží sám a sotva dýše.
Tma ho halí, tma ho svírá,
chlapec do tmy zděšen zírá.
Čtyři kouty, čtyři stěny
zdánlivě jsou beze změny.
Avšak chlapec cosi cítí,
čísi oči ve tmě svítí.
Čísi přerývaný dech,
chlapec těžko tají vzdech.
Čísi tělo plné síly
rozdrtí ho na dva díly?!
Čísi paže z temné skrýše
rozpřáhnou se ještě výše?!
Čísi dýka plná chladu,
čísi ostří plné hladu…!
Ležel chlapec, ležel tiše,
dříve dýchal, už nedýše.
Tma ho halí, tma ho svírá,
jeho smrt však nepopíra.

rigor mortis nákej odpor chyba
jak můžou mi dát wodu,když sem topící se ryba..(-:
jak můžou mi dát wodu,když sem topící se ryba..(-:

D_P
Souhlasím že je to temné a že jsem se imdokazalmvzitma comvice vnuklo mi to nápad na mou další za což dekuji

Podle mě je to krásná báseň, a hlavně - není trapná (jak se to někdy v hororu děje). A to že je autorce vyčítáno libování v hororu a strašidelných tématech, tak to nechápu. Vyčítá to snad někdo Edgaru Allanu Poeovi? Aspoň každý nepíše o lásce a podobných citech.

Eliška Vobrubová
..... Tak mne napadá: Někdo se moc dívá na (obskurní) horory (buď chlapec nebo autorka, to druhé možná spíš) a tohle je pak výsledek...
Báseň ale působí nikoli jako výpověď, reflexe a vyjádření nějakého stanoviska ke konstrukci, kterou jsem shora uvedla, spíše text působí jako úchylka, podivné libování si v něčem divném a pro mne nepochopitelném. Svůj vjem opírám o to, že jsem přečetla více básní této autorky.
Báseň ale působí nikoli jako výpověď, reflexe a vyjádření nějakého stanoviska ke konstrukci, kterou jsem shora uvedla, spíše text působí jako úchylka, podivné libování si v něčem divném a pro mne nepochopitelném. Svůj vjem opírám o to, že jsem přečetla více básní této autorky.

Me se libi.. zajimave.. "Čtyři kouty, čtyři stěny zdánlivě jsou beze změny." asi nejvic.. :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noční návštěvník : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Houpe se děvčátko
Předchozí dílo autora : On
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
THEChaos [7]» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?