Představ si bránu, a na vrcholku té brány divokou růži ...
přidáno 04.12.2010
hodnoceno 0
čteno 1425(15)
posláno 0
Soli a vodou, ohněm a olejem. Kudy ještě mám se vydat k poznání pekla? Řekni, kudy.

V pekle mě přivítali jako ztracenou divokou růži ze Satanovy zahrady. Do ruky mi vrazili flétnu toho Pana, který mě sem poprvé přivedl. Mám jít natrhat kytici, a pak prý mě nechají abych zdobila pekelnou bránu, pro výstrahu všem, kteří by se chtěli vrátit.

Přikovali mě nenávistí a bolestí Ztracených. S každým novým příchozím budou má pouta silnější a silnější až dokud se sama nestanu jen poutem, poutem Pekla se Světem.

Ale tohle všechno je jen pírko na vahách, druhá miska vah, ta znamená, že tě nechají odejít, a až se tak stane, vezmi Panovu flétnu, zahraj prvních sedm tónů a odejdi. Nikdy se nevracej, nikdy. Divoká růže na vrcholku Pekelné brány ti vymizí z paměti, bude jen legendou z pohádek. Nic si nebudeš pamatovat.

Vše bude ukryto v melodiích, které budeš na flétnu hrát. Dokud uslyším flétnu hrát, nevzdám se …

Soli a vodou, ohněm a olejem. Kudy ještě mám se vydat k poznání pekla? Řekni, kudy.

ikonka sbírka Ze sbírky: Písně viol

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Panova flétna : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sound of silence
Předchozí dílo autora : Znám ...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku