přidáno 20.10.2010
hodnoceno 3
čteno 4289(16)
posláno 0
Bylo nebylo za sedmero činžáky a sedmero garážemi velké nákupní centrum Best Shop, z něhož právě vycházeli Hurvínek a Mánička s nacpanými igelitovými taškami. U první lampy na ně vzorně čekal malý Žeryk, který když je uviděl, začal štěstím skákat a čmuchat k taškám.
Všichni tři šli k jednomu z těch sedmi činžáků a na prvním rohu uviděli udýchanou Arabelu, jak běží ve svých drahých šatech a na botách s podpatky k nejluxusnější vile v okolí. Proběhla kolem Best Shopu a nevšímala si Růženky, která na ni mávala ze svého malého stánku, kde prodávala párky v rohlíku.
Arabela vešla do obrovského obývacího pokoje a zahlédla svého otce, jak se nervózně prohrabuje v obchodních spisech a na kus papíru připisuje částky svých výdělků.
„Arabelo!“ zavolal udiveně. „Co tu děláš? Myslel jsem, že jsi s Petrem?!“
„Petr je minulost.“ „Pracuje teď pro Xenii v návrhářství,“ řekla mu hrdě.„Měl bys vědět, že Rumburak ví o tvých nelegálních ziscích a je připraven vše prozradit policii, pokud mu nepřenecháš celou svoji firmu.“
„Co?! Jak se to dozvěděl?“ Arabelinin otec, jinak přezdívaný mezi gangstery Boss, zbledl.
„Odkupoval nějaké drogy od Boba s Bobkem a ti mu prozradili, že jsi šéf celé společnosti,“ vysvětlila mu Arabela. Boss se teď naštval. „Nemůžu celou svou ilegální firmu na výrobu prstenů předat Rumburakovi, ale nesmí se o tom dozvědět policie. Jinak bych přišel o veškeré zisky.“
Zamyslel se a nakonec poslal e-mail svému rádci a nejlepšímu příteli Honzovi, přezdívanému pro jeho genialitu, Hloupý.
Honza se dostavil přesně ve stanovený čas a s řešením, které ho cestou napadlo. Kdyby Boss přesvědčil Rumburaka, aby si převzal jeho nelegální firmu, tak tím pádem by získal peníze, o kterých se mu nikdy ani nesnilo. Arabelinin otec by byl čistý a za nějaký čas by ještě mohl Rumburaka udat. Králi se tento návrh zalíbil a hned začal pracovat na jeho uskutečnění. Vymyslel, že Arabela bude nejlepším vyjednavačem, pro ni měl Rumburak slabost. Poslal ji k Popelce, aby jí pomohla s nalíčením a výběrem oblečení.
O pár hodin později si už Arabela vykračovala ve vysokých bílých botách, minisukni a tričku s nápisem a velkým výstřihem.
S Rumburakem se sešla v Best Shopu, kde se snažil prodat svůj starý ošuntělý plášť, aby si za získané peníze mohl koupit svou denní dávku kokainu. Arabela ho pozvala do blízké restaurace U Sedmi Číňanů.
Arabele se podařilo Rumburaka přesvědčit a on se už chystal podepsat smlouvu o přebrání firmy, když vtom do dveří vpadla Karkulka, která pracovala jako tajná agentka FBI se svým novým vycvičeným vlčákem a běžela k jejich stolu. Návštěvníci prchali strachy ven. Začala napínavá přestřelka mezi Rumburakem a Karlkulkou, ale po chvíli byl Rumburak postřelen.
„Ani se nehněte! Zavolám policii!“ zařvala Karkulka a vytáhla svůj červený pracovní mobil.
Za pět minut bylo slyšet hlasité houkání policejní sirény a o chvíli později dovnitř vpadli v policejních uniformách Pat a Mat a začalo vyšetřování. Arabela vysvětlila policii, jak to všechno je, a policie i Karkulka jí uvěřili a Rumburak odcházel s Patem a Matem do policejního auta.
Arabela poté uspořádala mega párty...
přidáno 20.10.2013 - 20:48
Rozsekalo mě to xD
přidáno 28.06.2011 - 15:07
to je halt ta moderna no...
přidáno 28.01.2011 - 13:45
Zvláštní..ale špatný to neni...=)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o veronika :
veru.. nemam slov. sqela holka. vzdycky me nejvic podrzi. nikdy bych neverila, ze muzu mit rada nekoho, koho znam z netu. a jeji tvorba? ctete ctete ctete! rozhodne to stoji za to! ;):-)*
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku