Život je pes a pes je nejlepší přítel člověka.
přidáno 24.08.2010
hodnoceno 1
čteno 1671(7)
posláno 0
Každý z nás měl někdy den pod psa. Hulákali na vás jako na psa, venku vládlo psí počasí nebo vám pes nad nohavicí zvedl nožičku. Když máte den pod psa, tak se vám tohle vše stane najednou. Důležité je nenechat se vykolejit. Když začnete vztekle dupat nohama jako malé děcko, určitě si šlápnete do nějakého toho psího výkalu. Možná obrazně, možná doslova. Ale co dělat, když začínáte vidět rudě? Jak se ubránit tomu šílenému nutkání jednu šéfovi vrazit nebo nakopnout toho roztomilého pudlíka do zadnice? Pacifisté radí zhluboka dýchat, ti radikální zase pořádně s tím chlupáčem zamést chodník. V takových momentech se v nás pere naše prapůvodní já s naším civilizovaným já. Ať už se rozhodnete pro tu či onu možnost, jednoznačné je, že potlačovat vztek je jako přilívat olej do vaší osobní sopky. Jednoho dne prostě vybuchnete. Až na ulici rozmašírujete popelnici nebo roznesete v zubech vaše daňové přiznání, všichni si na vás budou ukazovat a možná se dostanete i do zpráv. V momentě, kdy vás cizí pán osloví „ty krávo“, protože jste ho omylem udeřili, uvědomte si, že tenhle „pouliční vztekloun“ možná jenom měl špatný den. Žijeme ve společnosti, kdy stres je denním chlebem a „pouliční vzteklouni“ se množí a množí. Já osobně jsem nenapravitelný příslušník této party. Na rozdíl od ostatních ale zachovávám určitý kodex, takže staří lidé, děti mladší deseti let, bezdomovci, invalidé, chlupatí čtyřnožci a vlastníci iPodu (neptejte se) zůstávají ušetřeni. Když je člověk pouličním vzteklounem, musí počítat i s tím, že někdy narazí i na jiného pouličního vzteklouna. Takové setkání bývá důkazem, že na Darwinově teorii evoluce bude kus pravdy. Lidský vztek je nakažlivá emoce. Pokud se rozhodnete ho rozšiřovat, musíte počítat s tím, že kdo zasívá vítr, sklizí bouři.
přidáno 24.08.2010 - 18:35
DÍKY MOC,už vím jak na to.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stres aneb pouliční vztekloun : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vezmi mě
Předchozí dílo autora : Snová země

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku