....jaká je naše cesta?
přidáno 27.01.2010
hodnoceno 2
čteno 1482(13)
posláno 0
Je to cesta člověka řadou modrých růží s trny. Balancování na rozhraní drobných úspěchů a velké prohry. Je to sluneční světlo – nádherná skladba barevných tónů a chutí života, která se v konečném celku spojuje v jedno. Rovnováha pouti a klidu.
Nebo se životem pachtíme k jedinému bodu, abychom se pak nakonec ztratili ve spleti vlastních myšlenek?
Myšlenky jsou spirálová cesta. Vedou všelijakými zákruty k poznání, pochopení podstaty, nutí nás polemizovat o pravdě a dívat se na ni z různých perspektiv.
Každý krok stranou, dopředu i dozadu na té cestě zanechá otisk a vzniká paralelní svět – co kdyby...?
Nevěřím na osud – cestu si volíme sami. Tím, jak myslíme, jak se chováme, jak se rozhodujeme, co říkáme.
Cesta člověka by měla vést k jeho duši. K vrcholu vědomí nebo k něčemu jako absolutní nirvana.
Bledé stěny poznaného a toho, co ještě máme šanci poznat, se vždy dají přelézt, obejít nebo probourat, ale řešením není násilí. Měli bychom ty cesty prostě projít a hledat tu svou vlastní.
Naše myšlenky jsou jen tenkou membránou mezi relativními vnějšky a vnitřky universa.
přidáno 28.01.2010 - 19:24
s čím se třeba neztotožňuješ? víš co, občas mě tak přepadají myšlenky okolo toho, co je a co není, jsme takhle maličcí lidé, nebo velikáni? zajímají mě myšlenky ostatních lidí, názory a tak... jestli je něco na posmrtném životě nebo jsme jen pomíjivou schránkou čehosi..
přidáno 28.01.2010 - 16:18
Hoodně úvahové.:) Obrázek krásný, s některými tvými myšlenkami se úplně neztotožňuju, ale napsala jsi to moc pěkně.:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Universum : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Déšť

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :
Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku