přidáno 10.08.2009
hodnoceno 13
čteno 1271(38)
posláno 0
dny utikaj
presne jako ty
cekani na tebe
mi ukazalo
ze je uplne
zbytecny.

prestala sem te
milovat
zmizels mi ze srdce
a uz jsi
jen v hlave.



nezastiram nic







tak me odsud
přidáno 19.08.2009 - 22:04
:) kdybych si za svym nestala, tak si umim predstavit, kde bych v zivote asi skoncila... nebo spis jak...
nekomu to muze prijit jako tvrdohlavost, a treba to taky tvrdohlavost je, ale i po tom, co sem se zkousela na ty svy dila koukat trosku vic objektivne, tak sem zjistila, ze to proste nejde XD ... myslim si, ze clovek muze vec videt JEN subjektivne, protoze je to clovek, co ma svoji hlavu a moralku, a tak zaroven chapu neci negativni vztah k mymu stylu psani, ale zaroven to je vsechno, co muzu udelat... jen chapat... a nebo tolerovat... kazdej to vidi jinak a ja se ridim jen a jen sama sebou... a ostatni mi to podle me meli respektovat, i kdyz se jim to nelibi..:-) (jinak sem rada, ze uz se nehrotime jako driv, protoze to bylo nejvic zbytecny...)
přidáno 19.08.2009 - 09:52
Obdivuju tvoji vytrvalost. Stále si někdo stěžuje (i já svého času, ale jak sis všimla, rezignoval jsem) a ty se stále držíš svého. To je charakter!
přidáno 19.08.2009 - 05:08
to je tvuj nazor no...ale ja se ridim porad tim svym...holt moji tvorbu musis prijmout takovou, jaka je... uz mi tohle psalo spoustu lidi, jen nevim proc...to je zcela zbytecny stezovani si:-) kazdej ma svuj styl, a i kdyz se ti muj nelibi, porad to styl je...
přidáno 18.08.2009 - 23:31
Je hodně slov, kde se změní háček nebo čárka a je z toho jiné slovo a kdyby nepřítomnost diakritiky ovlivňovala význam díla nebo by sis v tom díle "hrála" se slovy, pak bych to bral, ale takovýhle projev mi příjde celkem ubohý a z mého pohledu to kazí úroveň díla. Já nejsem skoro vůbec konzervativní, ale jsou hranice, které by se neměly překračovat, napadá mě ještě třeba tenis. Před deseti lety ještě chodila většina lidí na světový tenis slušně oblečená, řehtačky, pomalované obličeje byly tabu a potlesk nenarušoval hru, dneska je to tam jak na fotbale, publikum se překřikuje, kolikrát i během hry a není to hezký a tenis tak ztrácí tu svoji gentelmanskou úroveň. Stejný pocit mám, když čtu tvé básně. Na ICQ nebo kdekoliv jinde i kdybys na mě mluvila bez diakritiky, by mi to vůbec nevadilo, ale myslím, že úprava básně by měla mít svoji úroveň a ty tu úroveň dle mě shazuješ.
přidáno 18.08.2009 - 21:23
prave...ze na to vubec reaguju..dyt je to uplne jendo...
přidáno 18.08.2009 - 20:48
věčné téma, že?
přidáno 18.08.2009 - 20:00
nevim, tohle neni o lenosti..:-) nekdo treba linej je, ale tohle je muj projev, ty to ovsem ber jak chces;-)
přidáno 18.08.2009 - 19:42
To už jsou lidi líní používat diakritiku i v básních?...
přidáno 11.08.2009 - 08:59
DIKY vsem za komenty...
to dack: ma to vyznam takovej, ze to tak proste plyne..muj myslenkovej pochod..takhle to de ze me... tak to tak proste je... to je ten vyznam..
přidáno 10.08.2009 - 21:56
Nelíbí se mi, že ty poslední 2 řádky jsou tak odsazené. Jaký to má význam pro báseň? To by byla spotřeba papíru, kdyby si to necala vytisknout.
přidáno 10.08.2009 - 20:55
Jednoduchý a moc hezký...
přidáno 10.08.2009 - 20:18
krásná ! ,-)
přidáno 10.08.2009 - 19:56
tahle basen je jak ze me. a je v ni to co cejtis

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
m o je p r o m i s ku i ta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : moje zpoved
Předchozí dílo autora : popiram

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o GULI :
Kdyby byl GULI můj soused, chodili bychom na terasu na točený, v odpařujícím se večeru četli svoje básničky a dohadovali se o Bohu-Nebohu. Bylo by to docela fajn.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku