...spíš asi já a můj zmatek.
přidáno 06.04.2009
hodnoceno 3
čteno 1411(23)
posláno 0
Nejvíc sama jsem s Tebou. Nedáváš prostor nadějím. Zato dáváš příliš mnoho chladu. Proto se třesu.
Když tu nejsi, toužím. Doufám. Třeba jednou...
Čekám až zakřičíš: "Nebudeš sama!"
Ale to se dřív naučím necítit. Snad to jde. Člověk přece nemůže trpět pořád. Nebo se zase pletu?
Moje bolest je tím ostřejší, čím jasněji chápu její malost a bezvýznamnost. Jak si můžu dovolit plakat? Neznám utrpení, říkají.
Asi žiju posedlostí. Asi žiju. Proč? Už si konečně dokážu odpovědět?
Nesnesu pravdu o sobě. Mysli si, že jsem jiná. Mysli si, že vím co chci. Mysli si, prosím, že jsem chytrá a krásná. To především. Vždyť na tom tolik záleží. Protože Tvoje myšlenky jsou mým nejoblíbenějším zrcadlem. Chtěla bych Tě navštěvovat ve snech. Tam by se to stalo.
Už zase něco nesmím. Pořád znova. Vědět tak, kdo to začaroval. Jít za ním a žádat. Prosit. Plazit se a žebrat. Zrušit kouzlo. Ukončit ho v polovině nekonečna. Už jen proto, že je větší než chápu.
Ale tohle Ty nevíš.
přidáno 09.05.2009 - 15:03
Člověk pořád čeká až na něj někdo zakřičí... (aspoň teda já taky) Jednou se to povede, přál bych ti to... Jen nesmíš hledat, to je základ...
přidáno 26.04.2009 - 21:21
Do blogu...
přidáno 06.04.2009 - 13:19
Poutavě napsáno, niterně, prožitě. Věřím každé slovo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Dandy
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku