Už je to pár let co vznikla. Dnes bych ji napsala jinak, použila jiné fráze, jiné postavy.
přidáno 29.01.2009
hodnoceno 3
čteno 1092(17)
posláno 0
Stojím na prorezivělém balkoně a zamyšlená se dívám k nebi. K tvému novému domovu....

Ano je to přesně rok, co jsem ti oznámila, že jsem těhotná. Zázrak, řekl jsi tenkrát.Chytil jsi mě kolem pasu, tak pevně, jak to jen umíš ty a tvé sametové rty se stále nebezpečně přibližovali k mým.Byli stále blíž a blíž.
Oslavoval jsi, oslavoval, ale za jakou cenu? Ve 23:20 jsi sedli za volant krvavě červenýho auta. Byla chladná noc a v tvém těle byl příměl alkoholu.Přestože silnice vedla rovně, ty jsi kličkoval a pak.......................pak z nenádání se přibližuješ k modrému vozu, jste si stále blíž, blíž docela blizoučko, jako sme si byli mi před několika hodinami.
Plechová těla se vášnivě objali,ty a ta žena ste si byli neuvěřitelně blízko. Nejednou telefonát z nemocnice, že mám jít identifikovat mrtvého. Zdrcená volám ti na tvůj telefon,ale ty jsi ho nezvedal. Vydám se tedy vstříc studené nemocnici. Doktor ve středním věku mě beze slov zavede na patalogii.Projdeme několik lůžek, pak mě doktor u jednoho zastaví a odkryje bílé prostěradlo a pod ním...pod ním ležíš ty, vypadal jako by jsi spal, jen tvá opálená barva jaksi vymizela.Zhroutila jsem se. Protože jsi mě zradil. Slibil jsi mi, že nás nikdy neopustíš, že spolu všechno zvádneme! Ten lékař si mě zavolal a řekl mi pravdu, řekl mi o tvých několika skleničkách a taky mi pověděl, kdo seděl v tom druhém autě - jeho těhotná přítelkyně. Připadala jsem si jako vrah a znova se zhroutila. Týden jsem si poležela v nemocnici a odmítala s kýmkoliv komunikovat, chtěla jsem za tebou, chtěla jsem, aby sme ty já a naše dítě byli spolu.Ale ten doktor mě našel ve sprše s podřiznutými žílami, všechno kolem bylo červené jako tvoje proklaté auto, jako tvá krev zředěná alkoholem! Objal mě, ale pevněji, než jsi to dělával ty. V tu chvíli jsem si uvědomila, že musím žít, že nemám právo si vzít život, bohužel bylo pozdě zachránit našeho syna, ano byl to kluk,ale teď je tam stebou. Rozbrečela jsem se a rozloučila se s Tebou a naším malým Samuelem. Neměla jsem právo mu nedovolit dostat se na svět, stejně jako ty jsi neměl právo zabít tu ženu a její dítě!

Tak stojím na tom prorezivělém bálkoně, ale nejsem tam sama vedle mě stojí ten doktor, společně prohlížíme fotky, trháme je a hážeme vztříc temné noci.Je přesně 23:20. Odpusť mi.
přidáno 08.02.2009 - 17:28
Emotivní, ale pozor na pravopis. Našla jsem několik hrubek a rozhodně to kvalitě žádnného díla nepřispívá. Povídka by si zasloužila znovu pročíst a trošku občas stylisticky zdokonalit, jak už to taky zaznělo v jednom z komentářů, se kterým zcela souhlasím.
přidáno 29.01.2009 - 13:47
život je někdy moc zvláštní ... líbí se mi moc, smuténková ...
přidáno 29.01.2009 - 13:45
To je síla. Líbí se mi to, ale přece jen bych tam udělala menší úpravy. Třeba:

...teď je tam stebou. Rozbrečela jsem se a rozloučila se s Tebou a naším malým Samuelem.
- nelíbí se mi tam to dvakrát za sebou jdoucí ,,s tebou". Mohlo tam být např. ,,s vámi oběma".

Tak stojím na tom prorezivělém bálkoně, ale nejsem tam sama vedle mě stojí ten doktor, společně ..
-tady bych za sama a doktor udělala tečky. Zdá se mi, že se to lépe čte a i ta atmosféra se trošku změní. Je to takové pomalejší:-)

Myslím, že bych tam ještě něco našla -hlavně sme-jsme, těla se objali-objala (ale to je zas gramatika)- třeba podruhé zhroutila by se dalo nahradit sesypala... atd.

No, jak už jsem řekla. Příběh je pěkný:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Odpusť mi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Proti davu
Předchozí dílo autora : Dcera

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku