Pár myšlenek o krásách i úskalích, "ušlechtilého" citu
přidáno 16.12.2008
hodnoceno 3
čteno 1544(18)
posláno 0
Určitě to znáte, někdo se vám mihne životem a okamžitě získáte pocit, že jediné co v životě má smysl, je být s tím někým. Jak snadné je přijít o rozum.
Jen tak tu sedím a pomalu citím, že ty vykřiky v minulosti, kdy jsem opravdu věřil na něco hezkého, pomalu odcházejí a že s každou ztacenou příležitostí, se otupuje naděje a nastupuje prázdnota. Takové to nic, co vás strašně trápí a nevíte kde se to vzalo a kam zase na chvíli odejde, než vás v podvečer zastihne opět nepřipravené, že neuslyšíte žádná hezká slova zblízka do ucha, žádné objetí....nic prázdno.
Myšlenka, pocit, touha...co přijde první? Proč je toho tolik, co nejde vyslovit a to co nejde užírá vás ještě víc. I to je stav, který následuje po chvilce štěstí a nebo ještě hůř, falešné naději na krásnější zítřky, kdy se vše opět rozjasní a by budete mít jistotu, že dnes v podvečer vás prázdno nezastihne..nebudete doma :-)
Otázkou je, jestli to opravdu za něco stojí. Pro ty z nás, kteří žijí v nějakém svém vysněném světě, není zrovna lehký ten přechodný bod mezi smutnou realitou plnou zkalamání, boletstí a předstíráním naděje, že někdy bude možná o trochu lépe. Zkrátka láska asi znamená problém, od kterého je moudré se držet dál, ovšem prázdno vás zase přesvědčí, že není cesty ven. Začarovaný kruh se uzavře kolem každého, a kdo ví, jestli se někdo dostal ven, nebo jestli někdo běhá dokola s někým, kdo zaplní to nic, to bolestné nic, v každém z nás.
přidáno 17.12.2008 - 12:14
někdy to nedopadne... ale nevěš hlavu,někde čeká a vždycky to stojí za to, do toho kruhu vstoupit...
přidáno 16.12.2008 - 23:42
Medvídku,nepropadej depresi...třeba najdeš brzo ten "med" a včely tě tentokrát nepopíchají ;-)...snažím se o to samé :-)
přidáno 16.12.2008 - 21:23
Tak co je lepší? Láska nebo nic? Já jsem pro LÁSKU:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tiché tonutí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jiná realita
Předchozí dílo autora : Štěstí

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
kajica řekla o Leluš :
supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: -spisovatelka -žiačka -HLAVNE KAMOŠKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA (S LELUŠOU A LUCY SME BFF
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku