přidáno 02.12.2008
hodnoceno 5
čteno 3561(15)
posláno 0
Hned na začátku mě zaujalo toto téma, a rozhodl jsem se napsat jak to vidím já :-) Raději jsem ještě nic nečetl, aby mě nic neovlivňovalo.

Důležité je, co si pod pojmem štestí představíme. Představíte si snad výhru v loterii, že vás to auto nezajelo, nebo že jste prostě dokonalí? Ostatně asi nejvíc záleží na tom, jaký kdo je. Jestli je materiálně založený, či máte rádi abstrakci a žijete v romantické "iluzi". Řekněme, že jste rozumný člověk a za štěstí považujete zcela běžné věci, bez kterých se nelze obejít a bez nichž nemá snad ani smrt význam. Stačí se zamyslet na tím, co to vlastně je?
Každý den, jako většina lidí, chodím do školy a potkávám tucty lidí a nevím o nich vůbec nic. V podstatě se dá říct, že jsou mi ukradení. Jsou to snad jen loutky, které mají být kolem vás, protože jen vy máte nějaký význam a máte určitý cíl? Ne.. I vy samotní, co to čtete si říkáte, co to mele tenhle člověk, ale když ráno zvednete hlavu a budete se koukat kolem sebe, tak náhle zjistíte, že potkáváte ty samé loutky, které mají určitý cíl a myšlenky. Najednou zjistíte, že třeba i to štěstí máte, když najednou uvidíte, jak se někomu zhroutil svět, že ztratil někoho koho miloval a vše je najednou jinak. Vše se zatočí a kdo ví co se každému prožene hlavou. Ale nakonec to uzavřete, ještě že to nejsem já. Nebo se mýlím? Možná ano možná ne. Každý sám ví, jak silně vnímá děje kolem sebe. Takové to divadýlko života, kde ty loutky mají možná větší význam než vy. A možná jen proto, že za štěstí považují skutečné věci, na které se sáhnout nedá.
Pro každého z nás, má tento pojem úplně jiný význam. Není důležité, co si pod tím přestavíte. Je to jedno, je to je kód. Váhu má, jakou cenu přikládáte tomuto kódu a jak hodně umíte využít okamžiku štěstí. Jisté je, že vše pomine. Zvláště štěstí. Není nic pomíjivěšího nežli štěstí. A smutné na tom možná je to, že si uvědomíte, jak štastní lidé jste byli, než vás opustilo. Nebo ne? Nemůže být náhodou ještě hůř...?

MedvědBrtník :-)
přidáno 08.10.2009 - 15:34
já myslím, že je to celkem výstižné :o) líbí se mi
přidáno 03.12.2008 - 11:11
díky za kritiku :-) je pravda, že se občas opakuju..což je asi to navíc
přidáno 02.12.2008 - 23:20
Mě se to zase líbí :-)
přidáno 02.12.2008 - 22:13
alespon podle meho nazoru
přidáno 02.12.2008 - 22:13
hůř může být skoro vždy. to platí i zde... dala by se napsat horší uvaha. ale rozhodně jsem již čelt i mnohem lepší o štěstí. je tu mnoho textu jakoby navíc.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Štěstí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tiché tonutí

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :
Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku