... a jaký jsou tvoje sny??
přidáno 01.10.2008
hodnoceno 5
čteno 2172(31)
posláno 0
Chtěla bych usnout ve tvé náruči a místo chladných doteků peřiny cítit tvé ruce na svých bocích. Chtěla bych sledovat světýlka tvých zářivých očí místo dalekých tajemných hvězd. Chtěla bych usínat při tvých sladkých slůvkách místo poslouchání ukolébavky, která nepronikne do tvých citů.
Chtěla bych se probouzet vedle tebe a místo šimrání slunečních paprsků cítit vůni tvých vlasů.
Chtěla bych se vrátit do dětství a bezstarostně říkat, mám Tě ráda, a dívat se ti při tom do očí. Chtěla bych tě za ruku táhnout k hadrové panence a cestou ti svěřovat svá tajná přání, o kterých ví jen víla Zubnička spící pod mým polštářem. Chtěla bych tě políbit dětskými rty a necítit při tom stud, chtěla bych, aby bylo samozřejmostí vzít tě za ruku a říct, pojď se mnou.
Chtěla bych vyběhnout do mrazivé noci a v záři hvězd a svitu pouličních lamp tančit v rytmu kapek pleskajících o zablácený chodník. Chtěla bych, aby mi déšť smazal šminky, abys konečně viděl mou pravou tvář. Chtěla bych, aby mi voda rozmáčela šaty a tys spatřil mou černou duši.
Chtěla bych, abys všechno pochopil a přesto mě miloval…
…Chci toho moc, já vím…
přidáno 28.05.2009 - 00:27
Nemám slov.
přidáno 02.10.2008 - 17:20
ani nevíš jak mi mluvíš právě teď z duše... rozplakala si mě... a možná trochu potěšila, že nejsem sama.. děkuju
přidáno 02.10.2008 - 00:11
jo je to krasny..kdyz ten druhej vsechno vi,pochopi, a i presto miluje..
to je asi tak to co bych chtela..snad to mam..
přidáno 01.10.2008 - 23:44
To opravdu je ..moc moc. Až to ve mě zanechalo zvláštní pocit.
přidáno 01.10.2008 - 23:02
Je to mooc krásný ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chtěla bych... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Inzerát na lásku...
Předchozí dílo autora : Rozchod

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o barunka=o) :
Jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Ví, co chce říct a ví, proč to říká. Její práce se nedají jen tak přejít.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku