přidáno 08.04.2024
hodnoceno 5
čteno 44(4)
posláno 0


Až do hluboké noci zpívali jsme o krásném dni,
moře krásné, hluboké a tajemné,
vlny se kývaly a slunce se ztratilo za obzorem.
Mořský vítr nese vůni slaného vzduchu,
tvé vlny mne unášejí v dál,
moře krásné, hluboké a tajemné.
přidáno 08.04.2024 - 01:09
Mas spatne informace, Hano! Taky si pamatuju tvou dekovnou zpravu, kdyz jsem se te zastal pred Morfeem. Ale uz jsem pochopil. Tve chovani nema uroven. Neumis psat a kritizujes vse, co nechapes. Mimochodem, zadna vulgarita, ani v chatu, ci zde v komentech. Ale aspon to dotahnes do "Kde to ted nejvic vre"
přidáno 08.04.2024 - 01:05
A proč to čteš ? Ty kritiku, najdi si někoho jiného, jsi nemocný člověk ? ! Pamatuji si ty vulgarity, co jsi napsal a byl si hned smazán.
přidáno 08.04.2024 - 01:02
Tenhle text nema hlavu, ani patu. Tzn, uvod, stat, zaver. To jsou cizi slovicka. Chyba je cely tento text.
přidáno 08.04.2024 - 00:55
Opravdu nedá pokoje, ta fota jsou moje ! Toto je foto z Austrálie.
A takový jako ty mi bude psát , co bych měla, no to jsi drze nevychovaný člověk. Nechápu, kde bereš tu drzost mne tu obtěžovat. Vím co píšeš na chatu, jen samé vulgarity, jak nikomu nic nevydají.....takže toho citu moc nemáš, běž raději obšťastňovat, než tu ztrácet čas příšerným pravopisem chybami a nesmysly !
přidáno 08.04.2024 - 00:51
Prijdete mi jako generator textu. Uz jsem za tech patnáct let, co zde travim cas, narazil na par podobnych "umelcu". Vycerpali se, zjistili, ze jejich psani jim nic neprinese. Bez citu, dalsi klasicke nic. Zkuste do textu vepsat vic citu, pak to bude k necemu. Ten kradeny obrazek z internetu prehlednu. Hodne stesti!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moře krásné, hluboké a tajemné : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Senilita nebo vulgarita ?
Předchozí dílo autora : Dvě věci jsou nekonečné

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku