xxx
přidáno 26.01.2024
hodnoceno 9
čteno 105(9)
posláno 0
x


přišla za mnou ve snu žena
vyprávěla zvláštní příběh...
říkala že kdyby měla umřít
chce okýnko na rakev
trpí klaustrofobií
(měla smysl pro humor)
žádný zbytečný kecání kolem
žádnej kněz ...
pohřbít pod stromem
...nejlépe pod dubem nebo olší
ani bříza není špatná
nebo rovnou les

žádný slzy, černý hadry
fotky a všechny ty světský cetky
co tam s něma bože asi...
nahá jsem přišla, nahá odejdu
na druhej břeh...

S převozníkem si dáme Tulamorku
připijem na maso a kosti v truhle
pak se rozloučím jak umí to jen duše
aby pak zas uvízla v dalším kole



...a to si myslela že nastane klid



00:02
porodní sál ...

zpět sakra... to není porodní sál
je to někde v džunglích


... další kolo začalo

jen zas nevím jak to skončí
ale alespoň se na mě ta ženská nepitvoří

cosi mi říká že to nebude zas lehký

ten čas neberte vážně... vím že bylo slyšet řeku
nějaké divné hlasy z dálky
slunce bylo vysoko a voněla zem
zase jsem viděla vše novým pohledem
té staré duše, která stejně ví do čeho jde


má je dozajista masochistka?

místo výsadku duše - Středoafrická republika
napětí stejně vysoké jak teplota


příběh duše začíná ...


pak jsem se probudila
...nebo ne?

Morfeus možná zná odpověď

x
přidáno 29.01.2024 - 14:15
jenže to je zas jen hypotéza, kdo ví jak by to bylo a jak to bude.) ale něco bude zcela určitě .)
přidáno 29.01.2024 - 13:54
denisa: já bych klidně přitvrdil, protože lidé jsou letargičtí a nevidí souvislosti, kdyby to bylo rychlejší, jak chtěli před sto lety, bylo by možná lidstvo na tom lépe :)
přidáno 29.01.2024 - 13:53
Morfeus: a proto nechodím k šarlatánům .) jasně že lidi chtějí slyšet že v minulé reinkarnaci nebyli nic míň než nějaká Kleopatra, císař co nosí nové šaty apod. Spíš mi tady šlo o nástin putování duše, její energie ... rozhodně ale jak už jsme si řekli, duše vůbec nemusí existovat, můžeme také žít jen v simulovaném světě, jako pokus s laboratorní myší. Možná jsme všichni jak Algernon. Svět velká laboratoř .) Moc o těle bohužel nevíme, jak tedy můžeme vědět kolik je v nás duší nevíme pořádně ani o té jedné...pokud by opravdu byla. Možná jde jen o zvrácenou hru a obchod s časem. MYSLÍM ŽE AKČNÍ DIVADLO TO UŽ DÁVNO JE, NEBO SE TI ZDÁ TOHLE MÁLO AKČNÍ ? .)
přidáno 29.01.2024 - 11:16
Podívej, znám, či neznám...kdo to z určitostí ví. Nicméně tento koloběh již delší dobu moc neuznávám. (Je to psychologická hra jako většina věcí) Každý šarlatán ti poví, co chceš slyšet a vědět, když se na dotyčného podívá. To není nic těžkého. Jedna byla princeznou, další milenkou Ghándího, další prostitutkou u japonského císaře. Plky pro tupce. 8 miliard lidí a ještě víc nemohlo být šlechtou a vznešenými lidmi, to nám došli jaksi těla v časoprostoru, ne? Pokud budeme brát fakt, že v jednom těle je pouhá jedna duše. Ale pokud je to celé trošku jinak, pak by to mohlo být docela trošku akční divadlo (nebo sportovní zápas se střídáním), kde se promítá celkem slušná satira :)

Za mě si člověk musí sám vyřešit tento život a připravit se na smrt. Patlat se a ztrácet energii ve fantaziích je úplně zbytečné. To, čím jsme rozhoduje TEĎ. Nikoliv pokud jsme byli v minulém život Jack Rozparovač.
přidáno 27.01.2024 - 16:37
denisa: Jasně, moje duše, nedal jsem si to dohromady s předchozím. Ahoj.
přidáno 27.01.2024 - 14:32
Psavec: až se s ním uvidím někdy zeptám se .)
přidáno 27.01.2024 - 14:31
pedvo: masochistka opraveno, díky .) no je to něco jako když máš rád bolest a dělá ti dobře vracet se pořád do pekla, tak nějak tím myslím duši která by si vybrala neustálé vracení se do trýzně a násilí. Nojo že by i karma to měla ráda?
přidáno 27.01.2024 - 12:44
Docela jsem tomu dílku přišel na chuť, ovšem až po několikátém přečtení (dobře jsem udělal). Jen smysl toho verše s masochistkou (i!) mi uniká.
přidáno 26.01.2024 - 21:21
Zaujala, jen nevím, jestli je ten převozník zvyklý na Tulamorku.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Příběh duše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : trosečníci souvěčníci
Předchozí dílo autora : co po nás vlastně zůstane?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Máta :
Opravdu se vyzná v psychologii a užívá si to. Píše úžasně dokonalé romány, jen mi nevyhovuje jejich výstavba: Vyhýbá se uvádění jmen postav a při čtení zprvu není zřejmé, co je důležité a co ne. Vše se odhaluje až postupně, což činí román napínavým a dodává mu spád.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku