...///... těžké je najít klid? kdo je ten Drak víte?
přidáno 30.12.2023
hodnoceno 4
čteno 86(6)
posláno 0
...


za humny je drak
děsí děti i lidi
ale nikdo se ho nechce zbavit
jmenuje se Strach



...
přidáno 30.12.2023 - 22:06
Povedená mini
přidáno 30.12.2023 - 21:40
Pěkná mini, povedlo se ti vystihnout to, že strach nemusí mít fyzický základ v materiálním světě, ale jako iluze nás samých. Nejhorší je vnuknutý od zlých lidí:) Třeba takoví psychologové a psychiatři díky nevědomosti a hlouposti mají co dělat :)

Takže bych to doplnil:

za humny je drak
(říkají nám)
děsí děti i lidi
ale nikdo se ho nechce zbavit
jmenuje se Strach
přidáno 30.12.2023 - 17:09
já byla pět měsíců v Africe, je to asi devět let, neboj vím jaké to je a nejen slon,) já se nenudím, nevím proč bych měla, je doba samé překvapení, nejde se nudit když nikdy nevíme co bude zítra a to mě naopak vždy fascinuje. Zvířata cítí z lidí strach , rozpoznají to, o to jde. Jsou chytřejší a lépe vybavení pro přežití než lidé mnohdy. Dokonce ví mnohem dříve kdy vybuchne sopka nebo bude zemětřesení, to my se máme za pány tvorstva a to bude jednou naše zkáza ,)
Slon je velmi inteligentní zvíře, v buši jsme měli zkušené domorodce co nás provázeli a nelezli jsme do jejich teritoria, nebo když měla slonice slůňata třeba u zdroje vody nebo někde nablízku. Slon má dobrou paměť na to kdo mu ublížil. Ale díky za sdílení svého dobrodružství, buď rád že jsi unikl, slon samotář mohl mít zlé zkušenosti z lidmi, třeba pytláci ty dělají slonům a nejen jim moc hezký zvěrstva , být slon taky po takové zkušenosti bych lidi asi nevítala. Hele neberu to jako spam ale jako názor a dík za něj. Já se z komentů nehroutím ani z kritiky, na to ten web je. Tak jo, měj se hezky a dík za příběh. Nakonec život je nebezpečná věc .)
přidáno 30.12.2023 - 15:36
Já mám strach leda z lidí, bohužel. A to nás chtěl v Nepálu rozdupat osamocený samec slona. Utekli jsme a večer s místními slavili nový život. Národní park Bardiya, doporučuji, kdyby ses náhodou nudila:-). Nosorožice byla v klídku a to u sebe měla mimino. A krokodýl po nás jenom hodil očkem. Od tygrů jsme viděli "jen" čerstvé stopy.
Když tě honí slon, běž suchým korytem řeky, ty kameny ho tlačí do tlapiček, tak nemůže běžet rychle, na rovince by si nás dal jak nic. Konec spamu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
krátkometrážní : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : VŠE A NIC
Předchozí dílo autora : náhlá umrtí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku