Nahoře huj a dole fuj
přidáno 30.12.2023
hodnoceno 6
čteno 127(8)
posláno 0
...I takhle po delší době jsem dostal pěkný vzkaz. Proč se nepodělit s dobrými lidmi, že? Jakákoliv diskuze potěší...

Píše mně jedna místní láskou oplývající světluška Hanulka:

Prosím , už jednou jsem tě prosila, jste nevychovaní spratci, oba denisa i ty. Prostě si začnete psát u něčí básně, což je dost nevhodné, co jste se objevili, tak denisa si denně do někoho zarýpe.

Tak se Tě ptám - co jsi dokázal ? Ty rýpatel a ona se nudí, to je jasný,
takže nechápu proč se strefujete do lidí, a jestli je někdo sladký nebo ne, uvědom si, že život ti dá pár facek a pak někoho posuzuj. Nemáš právo psát ty hnusy u básně, škoda už chybí jen nadávky a vulgarita jako ona.

Doporučení : nevšímej se , já Tebe určitě ne.... protože nemáš základy kinderstube. Nevím, kdo je tvá matka či otec, že tě tak nezdvořile vychovali.

Až ti bude tolik jako mně pak si dovoluj, ty chytráku, co si myslí že se tu bude předvádět se slečnou, která je znuděná životem, pište si v mailech, na facebooku atd a nebourejte tu to co tu je. Napsali mi mnozí, nevšímat přehlížet drzá generace nevychovanců !

Ty totiž očekáváš, jak budeš mít kopu komentářů.....

Zamysli se nad tím, co se stalo kupř. ve čtvrtek 21.12. Velká tragédie !

Přeji ti vše dobré, ale prober se !




Můj závěr a shrnutí na tento láskyplný text? Pojmu to krátce a filozoficky.


Bod 1:

Co má co dělat 21.12. s našimi komentáři? S touto ženou a proč to píše mně? Ne, já nejsem střelec, ona možná je...Sagittarius. Kdo ví...

Bod 2:

Proč bych chtěl hafo komentářů? Nikoliv. Prázdných frází je na světě dost. I úplně zbytečných na takových platformách. No od takových lidí jako je Hanulka už vůbec ne. K věci se rád pobavím o čemkoliv a možná jí vysvětlím i nedávnou "tragédii", když to ona zřejmě nechápe. Komentáře "od" dvou tváří se straním a k věci již prakticky nejsou. Hledám, čekám, nenacházím, bohužel. Jen takové výkřiky do tmy od zbloudilých duší ve tmě.

Bod 3:

Ne, Denisa není moje slečna. Nikdy jsem ji neviděl. Takže opět špatná dedukce. A to jaký kdo je..no, to si netroufám tvrdit. Je na každém, jaký je a nebudu soudit, či dělat závěry ani na Hanulku za její komentář a následný vzkaz. Stále doufám v to, že většina lidí pozná z reakcí druhých jací jsou. Navíc psát, či slušně mluvit k věci je zcela podle mě normální. Nevím, proč by to měl kdokoliv zakazovat, když je ještě ta možnost přeci, ne?

Kdo Hanulce psal a proč ... mně upřímně nezajímá, ať je to výmysl, či ne. Jaká generace nevychovanců? Ne/vychovaní jsme asi všichni, obzvláště lidé, kteří se chovají povýšeně, agresivně, či hrají divadlo na druhé. Jak jsem sám zjistil třeba v tomto případě.

Bod 4:

Jak dotyčná může vědět, jak jsem vychován nebo kdo jsou moji rodiče, jakou mám minulost, když se neznáme? Velká záhada. Hlavně poukazuji na fakt její silně neslušné reakce. Jak může tedy člověk psát o slušnosti, když ji sám nepraktikuje?

Bod 5:

Co má společného to, co člověk dokázal nebo čím je se stal s tím, jestli zanechá někde nějaký komentář, či poznámku. Teď neberu ani v potaz to, jestli je to pocit nebo informace. Ale jestli je to slušné, k věci, či dotaz. Toto od lidí slýchám často a stále se docela divím, proč to tolik vadí? Proč vadí tolika lidem komunikace, či diskuze? Nevím si s tím celkem rady. Dobří lidé, poraďte...

Bod 6:

O rýpání nic nevím, spíše mně přijde, že rýpání vypadá jinak. A ano, jde o můj čistě subjektivní dojem, či pocit. Za Denisu zde nemluvím. Ale silně negativní je pro mě zmíněná Hanulka.


Shrnutí:

I když toto není čistá úvaha a zarytí češtináři možná prominou. Snažil jsem se zde poukázat na jisté aspekty lidství o kterých se klidně zde můžeme pobavit v rámci slušnosti i bez obalu.

...No a jaké jsou třeba vaše zkušenosti....

S láskou Morfeus ;)

Klidné sny
přidáno 13.03.2024 - 22:41
wojta: Ano, ne každý na sebe nechá srát... Lidi jsou prostě takoví, to je život. Nicméně jen tak bezdůvodně urážet a dělat z druhých blbce by neměl asi nikdo :) Jsem slušný a jasně to napíši, nic víc... Když někdo argumentuje, že jsem já neslušný a bůhvíco, a sám mluví jako žumpa, tak to vypovídá o něm jaký je :) já to jen uvádím na pravou míru ;) obzvláště pro ty, co píší o sluníčkách a sami mají v sobě temnotu. Přetvářku fakt nemusím :) jak se říká: velká pýcha, velký pád, vesmír to všem spočítá ;)
přidáno 13.03.2024 - 19:09
Tak to je přesný případ, proč nerad hodnotím/dělám kata/, ty, kteří píší jinak než-li já /!/a taky jinak reagují na hodnocení /nelichotivé/ své tvorby. Připadá mě to, jako schovat dítěti jeho oblíbenou hračku a radovat se z jeho trápení.
Homér má pravdu/svou pravdu/, nevšímat si a neprovokovat, jenže potom bude menšina utlačovat většinu.
A taková je i naše demokratická skutečnost. Nebo se pletu?
přidáno 30.12.2023 - 15:00
denisa: taky pěkný, jo, chudák ten, co to psal. Je vidět, že tento problém je asi vážnějšího charakteru a nejen zde ;) díky za sdílení
přidáno 30.12.2023 - 14:19
Morfeus: dva vzkazy ALE jeden z nich ... no tady je .)



Posláno: 29.12.2023 22:42:16
Od: Hanulka
Komu: denisa
Předmět: DOBRÝ VZKAZ
Text:
" Hanulko kašli na ní zřejmě provokatérka co se nudí a píše tu ty její slátaniny, nešťastný člověk" PŘEHLÍZET ! Ať si najde jiný web co chceš " z Brna" a ten chudák ji poštvavá asi tak

Měj prima dny

Nejlepší je práce a z ní jde, že nemaká a dost se nudí



Nejvíc mě rozesmála ta jasnovidecká schopnost že nemakám...tak nevím, asi by měli věštecké schopnosti přehodnotit když jim nebo ji to nejde. Vzkaz taky divnej , od Hanulky ale když čteš tak vzkaz je určen Hanulce ale zaslán mě .) ale asi jsem blbá. Napsala jsem paní už do komentů, což jde dohledat, že ji nebudu komentovat a je pro mě vzduch. Načež následují vzkazy, nevím kdo tu pak prudí. Já veřejně a ona ve vzkazech aby nikdo neviděl? Taky bych chtěla vědět koho jsem tady v komentech na Psancích urazila, nechť se ozvou .) kde, kdy a jak, to je celé.
jo a co Brno je něco podřadného dámo? urazila jste vy a to Brno. To je vše k této paní, tím končím.
přidáno 30.12.2023 - 12:40
Homér: s tím nesouhlasím vůbec. Nikde jsem nic o typu psaní nepsal. Ale o tom, že lidi jsou pěkný herci a navíc velmi špatní ;) na věku nezáleží. Zlý člověk je vždy zlým v každém věku a je jedno jakou má masku :)

Navíc, můžu se podělit s kým chci o čem chci a tohle je téma vždy platné. Na tyto lidi platí jen Exposé, třeba si sami něco uvědomí, ale to je jen na nich. A ano, problémy nemám :) možná jen s takovými lidmi, tedy, oni mají problém se mnou. Já s nimi nikoliv, ale množí se jako houby po dešti :)
přidáno 30.12.2023 - 12:01
Prosím tě, napsala ti to dobře. Nevšímej si jí, ona si nebude všímat tebe a je to. Pod básničku stačí napsat třebas, tvé básně jsou pro mě moc sladké, protože já jsem větší drsňák než Chuck Norris.
Vytahovat ve dvaceti letech soukromé zprávy od šedesátileté paní a pak je veřejně rozebírat, to mi přijde poněkud nešťastné. Zkus své frustrace vylít někam jinam. Jasný, já vím, žádné problémy nemáš a jsi nad věcí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úvaha pro otrlé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Duch doby
Předchozí dílo autora : Černý čaj

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o pocitová :
slecna pocitova. :) jedna mejch oblibenejch basnirek. hlavne pro tu poezii zivota, o ktery pisee. proste clovek moji dimenze. FREEDOM peAce LOVE
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku