přidáno 15.06.2023
hodnoceno 2
čteno 153(11)
posláno 0
I Zikmund Freud zkoumal, zda nám lechtání přináší potěšení či vzrušení. A skutečně tomu tak je. Buď to nás rozesměje anebo vzrušuje. Obojí je příjemné.
Když se dva lidé milují, určitě si občas okoření život milostnými hrátkami. Lechtání patří k nim.

V Austrálii jsme chodili spát dlouho až po půlnoci, v těch vedrech se nedá usnout, až když přijde chladná noc.

Ráno bylo krásně prosluněné, a když jsem otvírala oči, pravila jsem : "...nelechtej mne". Bylo mi řečeno: "...ale já tě nelechtám, mám u tebe jen ruku." A znovu se opakovalo. Mezi mým poprsím se pohyboval cockroach nebo-li blackbeetle. Česky šváb. Mají rádi vlhko a teplo. Jenomže šváb australský dorůstá i 8cm a já vidíc jak po mne leze, jsem ječela jak Viktorka u splavu. Ten můj, milující zvířata všeho druhu zpozorněl a zařval : "nezabíjet, drahoušku, chytím ho". Ach Bože pomyslela jsem si. Tak se stalo. Bylo po lechtání a já jsem odkráčela se osvěžit sprchou. Spustila jsem sprchu , zavřené oči a voda stékala po mém těle, bylo to tolik příjemné. Když jsem sprchu vypnula, hledím a kolik cockroachů mne svléká svými pohledy. Opět tam byli. Vlhko a teplo.

I žít s cockroachi si zvyknete, nic nedělají. Když na ně někdo šlápne, tak to křupne hrozně. Ale divili by jste se, kolik lidí v restauracích na terasách si je nechá lézt po nohách. Cockroach patří též k Austrálii. A naučíte se s nimi žít.

A tak mějme rádi zvířátka, jsou to milí tvorové a patří mezi nás.
přidáno 15.06.2023 - 16:36
Ještěže to nebyla ta potvůrka s trnem na ocasu.
Některe druhy švábů se množí hodně rychle.Chovám je pro gekony
přidáno 15.06.2023 - 15:18
Bydlel jsem jistý čas z jednim entomologem, takže na takové potvůrky nejsem alergický.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nelechtej mne : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ať už jsi kdekoliv
Předchozí dílo autora : Vzácná návštěva

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku