přidáno 15.05.2023
hodnoceno 4
čteno 209(12)
posláno 0
Už třetí -
k vráně na obloze
stejně zvedám hlavu

Školní výlet -
kolem zastávky
mizí pampelišky

Muzikanti -
trumpeta z ostřice
napnutá mezi prsty
přidáno 17.05.2023 - 17:33
Díky za dílka. Líbí se mi, jak jsou konkrétní. Žádné domýšlení, subjektivní pomůcky. Míjí Tě už třetí vrána, vždy podvědomě zvedneš hlavu. Člověku to nedá, periferním viděním zaregistruješ pohyb a podíváš se. Školní výlet - vidím asi hlavně holčičky, možná se první z nich rozhodla splétat si věnec, ostatní se přidaly a otrhávají z trávníku u zastávky pampelišky. Muzikanti - ti možná opravdu mají kapelu a někdo se k nim přidá fouknutím na stéblo napnuté mezi prsty? Nebo fouká na stébla více lidí najednou? Možná je tam ta trumpeta navíc, stačila by ostřice, kdo zná, jak se vyluzuje zvuk fouknutím do stébla, to pochopí. Ale není to tak důležité, podle mě tam klidně může být i ta trumpeta, je to otázka zvuku, může to tak znít.
přidáno 15.05.2023 - 21:26
I z můřího pohledu je druhé výjimečné.
přidáno 15.05.2023 - 21:15
Naj pre mňa druhé, nedopovedané, necháva priestor aj pre čitateľa, prvé sa mi tiež páči.
přidáno 15.05.2023 - 19:26
Mám za to, že jsi nadán schopností pozorovat i pojmenovat, tvořit haiku... pěkná jarní sada.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
13-15 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 16-19
Předchozí dílo autora : 10-12

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku