Ještě včera jsem měl pozvracené rameno od říhnutí. Ládovali jsme jim zobáčky a najednou.....
přidáno 24.01.2023
hodnoceno 11
čteno 295(13)
posláno 0
Své ratolesti posouváme k této životní etapě a když roztáhnou najednou křídla-- Vaoouuu!
Koukej mámo , Nikolka a letí. Jak je to možný??
A pak se vzdaluje a vzdaluje a po čase jenž je mžikem s ní přilétne jiné opelichané mládě- sameček (potetovanej), jak jinak!! Vy chcete mít plný hnízdo jako za starých dobrých časů a tenhle mladej opeřenec vám to hatí. U první dcery jste to ještě nějak dali, protože druhá mohla dělat náhradníka, ale teď jde do tuhého. Jenže to havranpírko si hned začne stavět svoje hnízdo, z klacků jak jinak, konstrukčně je to jalové, ale snaha tam je a jak se ti mladí pořád těmi svými křidýlky při letu oťukávají, hladí...fujj.
Co mi to jen připomíná? Už vím! Ti opelichaní naháči vypadají úplně stejně jako já a moje žena před 30 lety. No to mě poser!
Pomůžete Nám s pračkou? No jó!
Půjčíte mi káru? No jó!
Tu skříň a stůl už nepotřebujete? No jó!
Tati mohl bys mě založit? No jó.
Pravda je , že neotravují zase tak často a člověk pomůže, už jen proto, že je starší havran a mladým to ukáže, jak se to má dělat a jací jsou to moulové.
Paní havranice smutně vše sleduje z hnízda, počítá si peří- hodně jich poztrácela, než ty mláďata vypiplala. Je z toho zmožená, křídla má vytahaný a kormidlo trochu zanáší při přistávání.
Večer se vždy havraní mazáci potkají v prázdném hnízdě a bilancují každý sám. k sobě otočeni zády. Metály se nerozdávají, a jim je divný, že je nikdo nepochválil, co to bylo létáního!. Zahořklí se pouštějí jeden do druhého, vyzdvihujíc si navzájem klady a zápory (záporáka vždy hraje havran) Slyšíte to krákání??

A tak beru do zobáku propisku a píšu tyto řádky. Znáte to, sdílená starost, poloviční starost.

KRÁ KRÁ Krá.....šky..t. (-:
přidáno 28.01.2023 - 21:24
...fujj...to je hezké. Jejich chování špatně rozdejcháváš:) Dle mého je RODINA od slova ROD. Proč nejhorší role... vybíráme si ty nejlepší role, které chceme a máme prožít pro náš další posun. Pokud to nepochopíme, nepřijmeme, odmítáme... že jsme tvůrci svého života stavíme se do role OBĚTI. My zodpovídáme za to co se nám děje.
přidáno 27.01.2023 - 21:35
človiček: ahoj pěkně napsané, taky mě to čeká :)
přidáno 24.01.2023 - 18:28
Dobře se mi četla.
přidáno 24.01.2023 - 17:11
Lenča: Chlapi si myslí, že mají MOC. Ale bacha na to! Síla jde ze ZÁSUVKY, ne ze zástrčky. Rodina je od slova rodit. Nám nezbývá než nastudovat manuál k své roli a dobře to zahrát.
přidáno 24.01.2023 - 17:05
zaseja: Nejhorší role je být tátou. Nejlepší je být rozumnou bytostí. Děti v tom nehrají roly. Takže není mezi námi žádný rozdíl. V příštím životě si to možná prohodíme.
přidáno 24.01.2023 - 16:58
Dandy: Mají to těžší, ale to naštěstí neví.
přidáno 24.01.2023 - 13:43
Krásně, upřímně jsi to vyjádřil. Pořád si říkám, jak jsem tolerantní máma a skoro tchýně a pak jednou začas otevřu oči a vidím, jak jim pořád moc uhýbám a umetám cestičku. Už ale celkem dokážu sebe ani je nikam netlačit. Všechno má svůj čas, každý jsme jedinečný a potřebujeme si zažít věci vlastním tempem. Cítím, že se máme všichni rádi, ač to tak vždy nevypadá a co víc chtít...
přidáno 24.01.2023 - 13:23
děti nemám...někdy , občas, asi tak jednou za sto let...lituju, ale jinak...ufff :DD
přidáno 24.01.2023 - 13:23
No jo ditka povyletaji z hniza.
Malé děti malá starost
Velké děti velká starost
přidáno 24.01.2023 - 12:22
Gora: No zmuchlanej si připadám, vypranou mám peněženku, při konfrontaci raději suším hubu a aviváž na tvrdou realitu hledám asi marně. Na tohle prášky nejsou. Tohle se pere blbě.
přidáno 24.01.2023 - 10:56
Hezké vyznání rodince, taťkovi i mamince a tak podobně:-), jo, čas letí a na dětech to vidíme nejvíc.
A to jsem při čtení prologu měla za to, že text bude o nějakém pracím prášku!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Syndrom opuštěného hnízda : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Telecí komplex
Předchozí dílo autora : Nahá duše

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku