přidáno 11.06.2022
hodnoceno 8
čteno 399(19)
posláno 0
stará chalupa ---
z rezavé branky právě
odletěl zvonek

ikonka sbírka Ze sbírky: Haiku
přidáno 12.06.2022 - 16:15
Nebyls u nás doma?
Mám částečně starý dům, rezavý plot, ještě nevím čím ho nahradím, jeho funkci přebral živý habrový plot a rozbitý zvonek, na kterém chybí přední část :-). Ty máš ale na mysli živého zvonka. Hezký text, taky mám problém s prvním řádkem, ale z jiného důvodu. Okamžitě mi naskočí obraz staré chalupy s plaňkovým plotem a pak ten obraz musím měnit, protože to není tradiční stará chalupa, je před ní kovový plot.
Ale jinak pěkné.
přidáno 12.06.2022 - 15:52
...a co teprve, kdyby zvonek odletěl z rezavé branky?:)

Moc hezké.
přidáno 12.06.2022 - 14:03
Povedené
přidáno 11.06.2022 - 23:12
Moc hezké, já však vždy volím 5-7-5, i když to je kolikrát makačka na bednu.
přidáno 11.06.2022 - 23:10
Hezký motiv zakončený vtipnou pointou. Nad užití slova stará ve spojení s chalupou se také zamýšlím - z pohledu, že jde v podstatě o zdvojení významu. Možná si dovolím navrhnout jako náhradu pustá/ zpustlá, z mého pohledu jsou i ukotvenější se zbytkem textu.
přidáno 11.06.2022 - 21:42
snake_01: Také jsem toho názoru...
přidáno 11.06.2022 - 19:07
Gora: Mám za to, že v tomto případě slovo stará nemusí být hodnocením, ale jen konstatováním. Ale rozumím tomu, že je to lehce zavádějící. Může být něco jako stáří chalupy objektivním postřehem? Myslím, že by mohlo.
přidáno 11.06.2022 - 18:56
Moc dobrá práce. Promyšlené slovo od slova, vůbec nevadí slabika navíc vprostřed. Jediný pojem k diskusi - podle mne - slovo STARÁ... zda je to hodnocení nebo není...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o gajda :
Metaforický druhý příchod spasitele v komorních podmínkách literárního serveru a s nadhledem triviálnosti našeho lokálního počínání. Byls mi prvním literárním vzorem na který jsem si mohl sáhnout a prohodit s ním pár slov. A když jsme se bavili na srazu v pokoji, měl jsem na minutu pocit, že jsi bůh a děláš si ze mě srandu vydáváním se za básníka na literárním serveru.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku