[*]
přidáno 24.07.2008
hodnoceno 14
čteno 1533(31)
posláno 0
mluvil o Barceloně. asi nějaký vtipný řeči nebo nevim proč se všichni smáli. mně zrovna do smíchu moc nebylo. jen sem se na něj koukla a šla dál. musel vidět, že brečim. ale asi právě prožíval svůj okamžik slávy. vyprávěl dál.
při naší poslední hádce se mi vybavujou moje nesplněný přání. sem na tom dvakrát hůř než včera. a že toho využíváš je jasný. poslední bodnutí a já myslim na to největší přání. že asi vyplněný bylo. ale když něco získáte, něco po čem ste hodně toužili, chcete víc. moc.
volá moje jméno. fakt volal Aneto. sem Adrianne. smůla. a už kůli tomu, že mě voláš, tak nepřídu. cítim se jak foťák na jedno použití. fotíte fotíte fotíte. blbou kvalitu snesete, protože odpovídá ceně. 36x vyfotíte a je po prdeli. fotky vyjdou na hovno. ten krám vyhodíte a už vás nikdy nenapadne si tenhle kšunt koupit znova. joo, neska se už vyplatí investovat..
přestávam tě prosit. a lituju toho, že sem to kdy dělala. myslela sem, že tě znám. 1273 hodin neni málo. seš někdo jinej. nebo já sem jiná. už mě ani nebavěj ty tvoje vtipy o Barceloně. víš, ono to ani nikdy vtípný nebylo.
už tě neznám.
Líbej mi třeba prdel. ..je mi to příjemný. a vždycky bylo. dyt vis..
Adrianne Nesser

přidáno 28.08.2008 - 08:51
Ty jsi drsná... Ale tak to má bejt. Asi si to zasloužil. Skvělýýý!
přidáno 28.07.2008 - 21:54
jo to je dost dobry...fakt se mi to libi..pises skvele;)
přidáno 28.07.2008 - 20:31
tak ten konec mluví za vše :)
přidáno 25.07.2008 - 23:58
hehe:) diiiky droide;)
přidáno 25.07.2008 - 22:10
Teda, to je NĚCO! trochu verun-styl ale stejně je to tvý. určitě toho min. co se psaní týče máte strašně moc společnýho:) tohle je fakt jízda...si femme fatala:-))
přidáno 25.07.2008 - 17:19
Jako ten konec je hodně hustej! Lidi se neustále mění, v tom je ta krása, vždycky můžeme počítat s něčím novým! Jinak zpátky k dílu - líbí se mi přirovnání k tomu foťáku, celkem dobrej nápad! Komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí!!! Lets wear our love like in heaven!!!
přidáno 25.07.2008 - 16:43
nakej chytrej anonym nee?:D
přidáno 25.07.2008 - 12:02
Vyborny! proste... Na nic si nehrajes... A to je uplne nejvic...!
přidáno 25.07.2008 - 10:40
Bezkonkurenční!!! Prostě jseš to ty!!! Možná to má i něco pro mě, už nikdy Anett, ale jedině Adrianne..! joo
přidáno 24.07.2008 - 22:58
jo!!!!!!!!!!!!

dik,anett..potrebuju te znat
přidáno 24.07.2008 - 22:56
veru nejvic diky!..ses nejlepci! a skoda ze taky nejsem milionarka a nemam VIP ucet na psancich, abych ti mohla napsat jak ses sqela a jak huste davas poezii!!!!
pisu to sem- verun ruleeez!!!!!
přidáno 24.07.2008 - 21:59
je to mazec...nevim co vic k tomu mam dodat..vyvolalo to ve me rozporuplny pocity..
přidáno 24.07.2008 - 21:48
hovno,co to pisu?chtela em napsat ze to prirovnani nema chybu
a i kdyz se tu na konci tlemim pres celej radek,tak to myslim tak,ze chapu,ze ti je desne..nebo byva
přidáno 24.07.2008 - 21:48
anett...je to strasn uprimn...je to strasnej chrlecimaraton,je to velky...a nejsi jak ten fotak-i kdyz to prirovnani nema cenu...

ve chvili kdy mas z nekoho takovej pocuit, nestoji ti za to....

ses husta..ses proste hustohustehustaaaaaa...ten konec boze....za tohle ti ji klidne polibim taky:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:::D:D:DD:D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
1273hodin : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Without Love
Předchozí dílo autora : ON přežil

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
bludička, Dominik hrušat
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :
Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku