Je to rok, co byl založen protiepidemický systém PES. Pojďme vzít toto téma po dlouhé době ven na procházku a připomenout si, jak to tu před rokem vypadalo. Slibuji, že Vás to neotráví:)
přidáno 15.01.2022
hodnoceno 1
čteno 529(9)
posláno 0
    Kde máme náladu?

     Nedávno byl zaveden protiepidemický systém, zkráceně PES. V celé naší zemi se asi nenajde nikdo, kdo by nevěděl, o co jde. Všichni víme, jak se to má s nařízeními, víme, kam smíme a kam nikoli. Víme ale, kam patří naše nálada? Je to nálada pod psa, nad psa nebo snad dokonce do psa?
    Zeptal jsem se asi před týdnem spolužáka, jak se mu daří. ,,No jo“ odpověděl mi ,,pořád teď dělám něco do školy, učitelé nás honí jak psy a ze všeho nejvíc francouzštinář pan López, ten ze Saint Tropez. Když mám trochu času, tak hraju PES na novém pé es. To ale táta nerad vidí, na videohry on je pes a jednou mě tak zpeskoval, že jsem musel jít i ve psím počasí vyvenčit kocoura.“
    Řekl bych, že právě přes cynickou odpověď mého spolužáka se můžeme dostat k jádru pudla nebo tak říkajíc zjistit, v čem je zakopaný pes. Neprožíváme teď vůbec jednoduché období, ale možná je právě tato doba vhodná pro to, abychom si uvědomili, jací mi Češi doopravdy jsme. Jistě jsou teď mnozí lidé s mnohými věcmi či snad i lidmi nespokojení, ale neexistuje snad žádná nadpřirozená síla, která by nám znemožnila se alespoň občas na celou situaci podívat s humorem. Momentálně je většina restaurací, tak jako mnoho jiných zařízení, zavřená, ale jsem si jistý, že kdyby tomu tak nebylo, objevovala by se na jídelníčcích taková jídla jako pudlink, psíčková, huskyselo, dogazpacho, labradorty, bernardýňová polévka nebo dokonce cukrová čivavata.
    Množí se názory, že se nám PES poněkud vymkl z ruky. Stát se tak nyní může cokoli, nevíme dne ani hodiny. Jak je to ale možné? Vždyť těch lidí, co na to dohlíží, je jako psů!
    Veškerá opatření nás všechny šokovala, dopadli jsme tvrdě na zadek. Naštěstí jsme ale zasedli psa. A tak i přes to všechno je naše nálada, tak jako my, pořád nad psem.





Poznámka:
PES- Pro evolution soccer (videohra)
Pé es- playstation
přidáno 15.01.2022 - 18:01
Vtipně jsi to napsal.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :
liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku