xxx
přidáno 06.01.2020
hodnoceno 4
čteno 730(14)
posláno 0
co víme a nevíme kdoví


dobrý den jsem zlo, ale nechtělo jsem být,ovšem to je dlouhý příběh, který možná vaše nynější mysl nemůže pochopit i když vy sami, jste jeho nedílnou součástí a vlastně jste jeho stvořiteli.Jasně teď namítnete, co je to za nehoráznou blbost,kdo by chtěl šířit vědomě zlo.Ale šíříte ho, hlavně nevědomě a živíte mě i mé poskoky, kteří ze mě a hlavně z vás žijí.KDYŽ jsem objevilo tuto planetu, bylo mi hned jasné, že se tu na delší čas zabydlím a najdu tu vhodnou obživu, kterou mi prakticky poskytnete zadarmo a velmi lehce, bez větší námahy z mé strany. Ano přiznám se, že jsem vynalézavé a přesvědčivé, když chci něco získat a dávám vám naivním lidem to, co sami chcete, aniž by jste chápali kam tím vaše cesta bude pokračovat a kde to obyčejně pak skončí.VLASTNĚ MÁM NA RŮZNÝCH PLANETÁCH RŮZNÁ JMÉNA...ale vaše planeta mi dala jméno, které se mi líbí a tak ho dlouhodoběji používám. Musím se vám přiznat že naivnější a tak snadno zmanipulovatelnou planetu, jsem dlouho v galaxiích hledalo, až sám hlad mě navedl správným směrem.DŘÍV NEBO POZDĚJI, mě z různých planet odstranili, ale tady U VÁS JSEM po staletí silnější a silnější,prakticky jsem proniklo do vaší krve a nakazilo co šlo,musím ovšem nerado přiznat, že jsou jedinci, kteří mi odolávají a já nemohu proniknout do jejich programu, tak silnej mají antivirus ,TO MĚ ŠTVE TAK MOC! ...víc lidí jako tito jedinci a planeta země pro mě skončí virtuální smrtÍ a vy opět budete v pravé realitě.To se ovšem nesmí stát ,takže občas se mi podaří nabourat obranný brány v programu hodných lidí a já se stále více přesvědčuji, že i tento dobrej antivirovej program duše, můžu občas nabourat a parazitovat na dobru.DOBRO to je a bude, nejsem tak naivní abych to nevědělo a dobrého soupeře ctím.Ovšem pořád vyváženost a karty hrají pro mě ve všech směrech.Víte, vy tak rádi pozorujete horory a nikdy nemáte dost krve a bolesti jiných,vy si myslíte že pozorujete film, ale není to tak, vy osobně sami jste ty oběti co jsou součástí hororu co sami tvoříte na úrovni své mysli,máte takové schopnosti, ale nechali jste se o ně obrat a uspat svou kreativitu tak, že levitace,teleportace,jasnovidné vize,nesmrtelnost sama, u vás vzala za své a jednoho dne byla ztracena v překladu.ALE ONA JE TU TA SCHOPNOST POŘÁD ! jen já vám ji pomalu bralo,živilo se tímto programem a sílilo.Dnes mám takovou schopnost, že mohu mrknutím oka pokud bych ho mělo,rozpoutat nukleární válku a nekonečné utrpení...proč? protože váš program se stal sítem a všechno se stalo ve vás tak zranitelným,jen se podívejte na svůj krátký život a jeho kvalitu a podívejte se na kapacitu svého mozku,takový geniální stroj a vy jste nechali tento stroj tak zavirovat, že jste se stali otroky, ale říkáte tomu svoboda,jste jen to co jste dovolili aby se vám stalo ,jsou vás tu miliardy ,ale jste prakticky jeden, jedna energie kterou jste nechali pracovat destruktivním směrem,ona se sice nikdy nevytratí a vy dostanete jen jeden z mnoha úhlů pohledu a budete opakovat a opakovat lekce dokud sami nepochopíte tu hru, kterou s vámi hraji,jinde to pochopili v pojetí jakéhosi času poměrně rychle....země stále opakuje chyby jako chycená ve smyčce,prakticky jsem tu nejvíc vítané jako nikde jinde ,tím vám lidem moc děkuji za domov ,potravu a zábavu kterou jako jediná planeta ve vesmíru mi tak ochotně a vlastně i dobrovolně poskytujete...vím že jednou skončím, protože se lidské duše probouzejí a nacházejí cestu z králičí nory ,pak budu ztácet nástroje i sílu, jak tuto destrukci a můj zánik zastavit.Ovšem jak tak sleduji, tato doba ještě nenastala a ti probuzení jsou stále většinou jen menšina, kterou buď sesměšňují a stádo je pořád stádem,jak říkám,mám pořád dost silné nástroje, jak tyto obdivuhodné a pro mě smrtelně nebezpečné jedince odstraňovat pomocí vyčlenění ze společnosti ,zbavit je vážnosti i titulů ale i zdraví a rozumu,ovšem jen někdy, protože tito jedinci bývají už mimo mou moc a tak pokud i mí poskoci pomáhají k likvidaci těchto jedinců co chtějí vás hloupé ovce vyvést z nory ,často brzo umírají nebo ztrácí schopnosti které jsem jim dalo a tím to velice oslabuje mě samotné...tito lidé jsou nebezpeční a pokud se bude jejich počet zvyšovat, zaniknu jako na jiných planetách,takže apeluji na vás ovce ...já jsem váš pastýř a já rozhoduji kdy kterou ovci obětovat,trvá to už staletí na této planetě a já se všemi prostředky budu starat, aby to tak bylo a vy se snažte taky, pokud chcete přežít ve stádě ...pokud budu zanikat ,věřte že si vás hezkou řádku vezmu sebou,vy kterým jsem dalo moc a prostředky, na vás spoléhám nejvíc ,protože vím jak vám tu moc zase odebrat a poslat vás na samotné galaktické dno...2020 je číslo co mě celkem znepokojuje svou vibrací a tím co je skryto pod povrchem...dnes už cítím jistou únavu ale i se stupňuje nenávist která je zaměřena na celý váš svět ....cítím, že už je dost lidí co mou hru prokoukli a je čas to řešit...proto se budu stupňovat a říkám to proto aby jste neřekli až dojde k soudu, že jsem vás nevarovalo...bude to pro mě vlastně polehčující okolnost,protože já vím co vy ne.
přidáno 21.04.2021 - 18:06
",protože já vím co vy ne." 6. leden 2020 - k tomu mi moc nesedí zařazení do pohádky/ostatní :)
přidáno 01.02.2021 - 14:04
mě to bavilo...dojem trochu jako automatický text
přidáno 28.08.2020 - 01:04
Je to chaotické ,ale trefné.Probuzených je málo a často hynou pod nadvládou zombí masy. Nicméně světlo musí zaniknout , aby ostatní chtěli býti světlem.
přidáno 08.06.2020 - 09:25
napsáno tak jak svět cítím, díky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
pořád na tahu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : memento mori
Předchozí dílo autora : zvuky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Makyna :
Vycházející hvězda české poezie... Pokud se odvážíš a vydáš sbírku (a dáš mi vědět, že se tak stalo:-)), budu určitě mezi prvními, kdo si ji koupí... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku