o strachu z entropické tendence
přidáno 10.10.2018
hodnoceno 4
čteno 1302(24)
posláno 0
je málo prázdných míst
tmu zaháníme prutem
jako toulavého psa

stavíme mezi sebe hranice viděného
průnik neosvětlíš

bohové nemají kde bydlet
tak zůstávají uvnitř

za nedomykavými chlopněmi
zanesenými plícemi

za nehty jako hlína
pod kůží jako barva

rozřízneš absces
a uvnitř mezi hnisem
sedí nahý ježíš
dlouhé vlasy přilepené na mokrá záda

v křečácích pod dlouhýma sukněma
marie v žilní modré

má obličej mámy tvé mámy

bojí se ven
přidáno 17.10.2018 - 19:22
Homér: to je dobře. já občas jo, ale jsem malá. snad byla kalba dobrá, a bez abscesu s ježíšem, ať už stoned nebo normálním.
přidáno 13.10.2018 - 16:43
casa.de.locos: Já nechci bít nikoho, snad ani ty nácky už ne. Co je mi po nich, co je mi po všech. Člověk občas zaslechne šílenosti, stačí to překroutit a hned je z toho báseň, a pak si lidé myslí, že šílený jsi vlastně ty sám, když to náhodou čtou. Podzim je náročné období, ať ten hezký, či ten druhý. V létě umí bejt šťastnej skoro každej. Dost to brnká na strunky v duši, zvláště u těch citlivějších. Hlavně trvá tak pět měsíců, ten stav bez listí. Pravá zima už asi nebude. Bruslení na obřím rybníku, to jsem vždycky miloval, bludiště ve vrbách a v něm hrát na babu. No nic, dneska se asi opiju, nalejvám Grantsku, počkám, až se ozve kámoš, jdeme na německý emo. Holka je na srazu z vejšky, ta se neopije a zítra bude chtít jet na výlet do lesa. Nebo si mám radši smotnout špek, ať mi zítra není fyzicky zle? Věčné dilema. Vysrat se na všechno v mém věku už nejde, 27 jsem prošvihnul, no a v mých třiatřiceti by to za mě musel udělat někdo jiný. Mohl bych se pak teoreticky objevit v rozřízlém abscesu.
přidáno 11.10.2018 - 19:21
Homér: jsem neklidná, je podzim. včera jsem v buse seděla vedle holky co říkala svému boyi, no teď už mě nemůžeš bít, když mám v sobě miminko, a tvářila se jako by našla hack v realitě, a on celou dobu mlčel. svět je divnej, třeba nemůžeš bít babičky protože maj v křečácích marii. ale proč bys vlastně měl chtít?
přidáno 11.10.2018 - 19:06
Vzbuzuje ve mně neklid tvá poémka. Hlava Marie v křečácích...pfff. Každopádně zajímavé dílo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
intro- : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 96 BOSONOHY
Předchozí dílo autora : kastrace intimity

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku