Inspirováno jedním příběhem, který kolem mě proplul...
přidáno 12.07.2018
hodnoceno 6
čteno 994(12)
posláno 0
Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel
Bloudím a hledám
Kde mám své JÁ?

Asi vás nebolí
vidět mě v tmách
nevlastních stínů
z kterých mám plášť

A kdo mi ho dal???

Vlévá se zášť
skrze zkřivenou tvář
do hlubin jizev
co po vás mám

Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel
Lživých a zkřivených
Obrazů "pravdy"

Hledám tu marně
zrcadlo jediné
Ve krerém jsem
a jsem to JÁ!

.

Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel...

.

Ztrácím se...
přidáno 12.07.2018 - 11:27
Trochublázen: Tak to máš pravdu. Ale vtipné je, když při tom nárazu zjišťujeme, jak nepřesně - pokud vůbec - vystihují skutečnost, kterou se snaží zobrazovat. :-D Kdepak, domněnky lidí jsou kolikrát úplně jiné než skutečnost. Proto ta pokřivená zrcadla. Děkuji. :-)))
přidáno 12.07.2018 - 11:25
Hanulka: Něco na tom bude, Hani. Rodičovství já mám ještě před sebou, ale doufám, že se s tím nějak poperu. Spousta rodičů totiž svým dětem nerozumí tolik, jak si myslí. Někdy je to vtipné, někdy smutné.
přidáno 12.07.2018 - 10:44
Největší zábava je, když do toho zrcadla člověk narazí. Nerozbitně nepůsobí. Zajímavé téma :)
přidáno 12.07.2018 - 10:16
V tomto s tebou naprosto souhlasím, dlouhá léta jsem byla "sžitá" se studenty VŠ. A mnohokrát jsem jim rozuměla víc jak rodič.
přidáno 12.07.2018 - 09:24
Hanulka: Děkuji. Já tam taky kdyby byla. A pak ještě v Českém Krumlově. Byla to zábava. :-)
V básni se tak trochu strefuji do lidí, kteří rádi druhým kecají do života anebo jim nalepují "nálepky" namísto aby se zamysleli a dívali se občas na věci jinýma než svýma očima. Proto třeba tak málo dospívajících vychází se svými rodiči. Mladí se v tomhle věku snaží najít, ale rodiče kolikrát chtějí spíše vidět ztělesnění svých vlastních představ. Ale těch případů je...
přidáno 12.07.2018 - 09:04
Jak moc ti rozumím, jednou jsem takhle šla sama do bludiště zrcadel na Petříně, a bylo mi dobře. Neboj, najdeš ho !

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pokřivená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztracený
Předchozí dílo autora : Vodotrysk

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku