http://www.youtube.com/watch?v=Mlqzejxa9U8&feature=related
přidáno 29.05.2008
hodnoceno 5
čteno 1042(20)
posláno 0
Víš co je to lítat? To je stát s rukama rozpřaženými a nepotřebovat nebe…Prostě nepotřebovat… Nepotřebovat nic… Zkus si to a až se ti to podaří, tak nezapomeň zavřít oči.
Vryj si to do paměti, protože tohle se už opakovat nebude.

Už nikdy, zažij si to jednou a pak jen mluv.

O ničem a o všem. Ovšem…Kdo tě asi tak bude poslouchat? Stačí se rozhlédnout a ostatní nevnímají. Nezajímáš je. Prostě NE! Každej má svý problémy a starosti.

Tak proč zrovna ty tvoje by měly být ty důležitější?

Tak proto NEZAPOMEŇ ten pocit jedinečnosti a osamělosti. Protože tahle je ta jediná na světě, která ti nevadí.

Nikdy už to nebude lepší.

Nikdy už se ti to nestane.

Přesto sni, protože snílci mají přece -jen- lepší svět.

Není růžový – taky, kdo by dneska na sebe vzal růžový brýle? – každý by se ti vysmál. Tady nemůžeš ukázat, že umíš snít, že miluješ snění. Tady by tě to zavrhlo a podřadilo do skupiny bláznů.

Nemůžeš přeci žít ve vymyšleným světě…

…a nebo, přece…?
přidáno 13.04.2012 - 09:22
Jenom, k těm růžovým brýlím - čas od času je nosím, a lidé se vysmívají. ~ a co jako? Vždycky můžeš všechno, cokoliv chceš. Jenom se nesmíš bát těch okolo.
přidáno 30.10.2008 - 20:27
Hladí a povznáší. Děkuji
přidáno 23.08.2008 - 18:43
skvely dilo....Víš co je to lítat? To je stát s rukama rozpřaženými a nepotřebovat nebe...
přidáno 30.05.2008 - 20:39
a až se začne nudit Scraper, já vydržím všechno :D
přidáno 29.05.2008 - 23:17
'O ničem a o všem. Ovšem…Kdo tě asi tak bude poslouchat? Stačí se rozhlédnout a ostatní nevnímají. Nezajímáš je. Prostě NE! Každej má svý problémy a starosti.'

ale.. tohle přeci není pravda. každý sice má svý problémy, ale to neznamená, že jsi pro někoho méně důležitá nebo že je nezajímáš. (..až budeš mít nouzi o posluchače, tak tady jednoho máš ;-) ... i když pouze z té 'zavržené a podřazené' skupiny. )

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Víš co je to ...? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sonáta
Předchozí dílo autora : zámek

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Delivery :
Teress... Mám tě ráda, ikdyž jsem tě nikdy nepoznala. Tvoje díla mi dokážou hodně říct - pokud dokážu číst pozorně. Moc sem sice nechodim, ale pořád tě čtu ráda.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku