přidáno 26.10.2017
hodnoceno 10
čteno 1199(33)
posláno 0
bohničtí holubi se k sobě tulí
o trochu víc než jiní

do města přišel podzim
chlad se krade kolem
zábradlí
vítr fičí mezi paneláky

krčí se před zraky
dravčích sester

na lavičkách
při stěnách
na římsách

ikonka sbírka Ze sbírky: prostor
přidáno 21.06.2022 - 13:33
...bohničtí holubi se k sobě tulí
o trochu víc než jiní...

...
krčí se před zraky
dravčích sester...

Vůbec si nemyslím, že to je jednoduchý. Naopak je to vrstevnatý.
Podobnou syrovost v poezii mám rád.

Vše nejlepší k narozeninám.
přidáno 22.11.2017 - 23:22
Rozhodně souhlasím s Amadeem. První dva verše jsou naprosto skvělé. Jinak bych té podzimní pochmurnosti zase tolik nepotřebovala, vlastní mi stačí. To ovšem básni na kvalitě neubírá.
přidáno 14.11.2017 - 00:03
Sexuální Sokol: Jsem ráda že se dotknou. :)
přidáno 13.11.2017 - 20:30
Na tvých básních je vždycky něco tak krásně výstižného. Jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila.
přidáno 27.10.2017 - 13:52
casa.de.locos: No jo. To jsi měla výhled na nejméně hezkou část. Jinak je tu ale spousta zeleně, na podzim teda spíš jiných barev. I ty domy jsou barevné, Přes jednu silnici je botanické zahrada a trojské skály jsou chráněná oblast. No nic... konec reklamy. :-))
Jinak je fakt, že areál Odra patří komusi, kdo se nestará a zatím s ním nic město nezmohlo. Takže si pochmurnou báseň zasloužil. ;-)
přidáno 27.10.2017 - 13:24
A42: já jenom procházela, a asi to bylo i (vnějším i vnitřním) počasím, že to tam na mě působilo tak pochmurně. nicméně paneláková králíkárna u zastávky odra mě hodně vyděsila. ale zas u ústavní je celkem hezký parčík. asi by to chtělo prochodit víc. možná v neděli.
přidáno 27.10.2017 - 13:22
No, nedalo mi to, když tu bydlím. Chápu úmysl vystihnout okamžik a momentální náladu. Jen já to místo vnímám úplně jinak, ale o to asi nejde.
přidáno 27.10.2017 - 13:14
Amadeo´´: děkuju. je to z cesty do prahy, zažité a celkem smutné. ty holuby mám někde vyfocené.
přidáno 26.10.2017 - 23:03
Hm, mně teda rozhodně jednoduchá nepřijde. První dva řádky mě doslova uchvátily a myslím, že je v nich daleko víc, než je na první pohled zřejmé. Líbí se mi také ty mlhavé, vlezlé a ponuré obrazy, které Ti opravdu věřím, jako bych seděl na protější lavičce a z dálky ten výjev pozoroval. Pro mě určitě nevšední báseň, kterou si budu chvíli pamatovat.
přidáno 26.10.2017 - 16:32
Dobře popsaný podzimní chlad a sídlištní všednost bez kudrlinek. Báseň na mě možná až příliš jednoduchá, ale výstižná.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
bohničtí holubi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : román(a)
Předchozí dílo autora : allence

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Aliwien řekla o ivkaja :
Příjemná žena, se kterou jsem měla možnost setkat se i osobně. Nesporný talent v napsaných básních se nezapře. I když - básnění ve spojení s "nostalgikem" se mi rozhodně líbí víc a nemá chybu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku