přidáno 04.08.2017
hodnoceno 9
čteno 710(21)
posláno 0
Je vesmír nekonečný?
Vím, že Tvoje oči jsou.
Když kouknu do nich,
pak projdu každou tmou.

Je vesmír nekonečný?
Vím, že láska je.
Když smutek trápí a miluješ mě,
pak srdce roztaje.


Je vesmír nekonečný?
Nevím.
Tak daleko
nevidím.
přidáno 07.08.2017 - 08:11
Takové hodně prvoplánové, jednoduché, ale sladké. Proč ne.
přidáno 06.08.2017 - 22:06
Já bych tedy uvítal vynechání 2. sloky. Mně to přijde s tou druhou slokou lehce kýčovité. Ale jinak snad zdařilé dílo. Minimálně je to u tebe posun :)
přidáno 06.08.2017 - 22:03
j.f.julián: Nevidím do vašeho sporu s NHR, ale vidím zde jedno. Jestli je agresorem v celém sporem kdokoli z vás dvou aktuálně jste to vy a to naprosto zcestně osobním.
přidáno 05.08.2017 - 11:11
j.f.julián: Vážený pane Chuliáne. Přestaňte se do mě navážet. Přestaňte se chovat jako malý špunt, který nesnese trošičku kritiky. Přestaňte řešit naše osobní rozepře pod cizí poesií. Nikoho, a to vám zopakuji ještě jednou, aby to i ta vaše pomatená hlavička pochopila, NIKOHO to nezajímá. Podle mě je projev "nevyzrálosti" (ač tedy nevím, na které jabloni jste nevyzrál vy) vaše neustálé pronásledování mých komentářů a rozpitvání každého slovíčka. Johanka tu napsala krásnou poesii, já zanechal pochvalu a už jsem se sem nemusel vracet a psát tuhle pitomost.
přidáno 05.08.2017 - 10:23
Náčelník Holá Ruka: říci-takhle se má psát! toť projev nevyzrálosti a úzkoprsosti. Ty prostě neumíš ocenit jiný styl než o který se snažíš sám. Báseň je hezká, ale nevím kestli by mě těšila pochvala od někoho tak jednoduchého...
uč se, ale neopisuj Holá ručko!
přidáno 05.08.2017 - 10:14
líbí se mi
přidáno 05.08.2017 - 10:10
Za náčelníka: Jo! Takhle se má psát milostná poesie - od srdce!
přidáno 05.08.2017 - 09:39
kmotrov: sakra :-( musel si to napsat dřív než já, přesně tohle bych napsala totiž, a hlavně také proto že jsem si vzpomněla sama na sebe a na moje a jeho večerní toulky kolem řeky a první objetí a první polibky a nad námi to nekonečné nebe a v nás ten pocit že tohle je napořád... Moc hezká básnička, dík za ní, skoro jsem zapomněla...
přidáno 05.08.2017 - 00:36
Když se podívám na tvůj věk, tak musím říct, že to nemá žádnou chybu. Je to upřimná výpověď citlivé devatenáctileté holky, navíc brilantně vypointovaná.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je vesmír nekonečný? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Karton
Předchozí dílo autora : Zpěv srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku