záznam slavné bitvy poslaný přítelkyni ve snaze získat zpět status: "Její Hrdina
přidáno 25.09.2016
hodnoceno 4
čteno 1618(10)
posláno 0
Byl to BOJ! Kuckal jsem ho tak 40 minut, kdy jsem mu sázel jeden direct smetáčkem za druhým. Prý je nutno podotknout, že prvních 30 min jsem se jen přemlouval. Nebo-li tančil bojové tance kolem infikovaného místa s blíže nespecifikovanými výkřiky připomínající ženu u porodu, tedy velmi nelidské až démonské povahy. Pro podtrhnutí vážnosti situace jsem zběsile bušil pěstmi o svoji nahou hruď, bylo mi vskutku horko. Tohle vše si kladlo za cíl zastrašení nepřítele, zlomení jeho bojového ducha a samozřejmě zvednutí sebevědomí nebojácnému reku, tedy mne!
Bitva to byla krutá a nelítostná! Avšak díky rituální přípravě a modráky pokryté hrudi se mi osminožce podařilo dostat na lopatky, přesněji na lopatku. V tu chvíli mi hlavou prolétla neúprosná hláška ze známe hry Mortal kombat, kde mužný hlas praví: „FINISH HIM!!!“ po ní vždy následuje zlikvidování téměř bezvládného protivníka DOST morbidním za to elegantním způsobem. A tak jsem ho DOST elegantně spláchl do hajzlu.
přidáno 26.09.2016 - 10:38
kmotrov:
Chichi, myslím, že bych ji nikdy víc už nespatřil :D
přidáno 26.09.2016 - 10:35
Kaa: Až se budeš chtít přítelkyně zbavit, použij průhledný kelímek, pavouk vztekle běhá po stěnách.
přidáno 26.09.2016 - 10:33
Děkuji za radu, bohužel to byl macek a jen těžko bych hledal vhodný kelímek. Navíc přítelkyně je těžký arachnofobik, který nechápavě kroutil hlavou, že jsem spláchl jen jednou..
přidáno 26.09.2016 - 10:26
Dám Ti radu.
Příště ho přiklop kelímkem od jogurtu a podsuň pod kelímek papír. pak ho můžeš vynést ven, ať si běží...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Souboj s pavoukem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Snídaně v putyce
Předchozí dílo autora : Ta druhá

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, gajda, Homér
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku