přidáno 24.05.2016
hodnoceno 1
čteno 726(6)
posláno 0
Nebuďte hlupci, nechoďte proti proudu, plujte na konformní vlně uniformity! Jelikož, popravdě, jiná vlna tu ani není. A jsou tu jistoty! No prostě, není nic lehčího, není nic správnějšího a reálnějšího. Vždyť pravda je jen jedna.
Tato „vlna“ vám ukáže váš směr jako jednotlivci, i jako článku skupiny.
Život je vskutku jednoduchý, jen když se necháte správně nasměrovat. Životní dráha každého člověka vypadá asi takto: nejprve jdeš do školy, potom do práce, a pak máš děti. Je to až úsměvně snadné. V tomto prostředí se nedá zaměnit úspěch s neúspěchem. Linie jsou nakreslené přesně, určitě jsou na to někde i šikovné grafy.
Člověk jen nesmí být líný.
Musíš prostě mít známé, znát lidi, kteří něco jsou, ty na správných místech. Mít práci, a to prosím minimálně tu, co tě postaví alespoň nad tu paní, co ti právě markuje na pokladně rohlík, protože jinak, co prosím s tím? Mít spořádaný život se svými nejbližšími, zabezpečit je. A starat se o své. Především.
Starat se, aby to své bylo lepší jak sousedovo. Abychom se mohli cítit líp než ten chudák. Aby my jsme, náhodou, nedej bože, nebyli ten chudák! Aby naše děti studovali dobře znějící školy. Abychom jezdili minimálně do Chorvatska nebo Bulharska k moři. Abychom chodili po městě slušně oblečení. Abychom si na Vánoce mohli pořídit lepší věci. Aby naše děti zdravili, a především pak ty paní, co po vesnici roznáší často klepy. Abychom měli ten správný standart. To je úspěch, to je život. Vždyť, komu může jít v tomhle tom závodě o něco jiného? Kdo tvrdí, že mu jde o jiné cíle, lže a je povaleč. Jsou to jen výmluvy neúspěšných, že prý život se dá žít i „jinak“. Jak jinak? Co jiného chceš být? Bídák, opilec, nedisciplinovaný povaleč, nezaměstnaný bez hodnot, kterému my ostatní, kteří dokážeme zvládat jednoduché principy každodenního života, budeme přispívat na živobytí? Je jen jedna cesta, jeden cíl.
Tak nezbývá než popřát těm inteligentnějším, naskočte na svoji šťastnou vlnu, a nechte se vést!
přidáno 25.05.2016 - 20:58
heh, kéž by mě něco vedlo:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku